אלה איילון מ"הישרדות" בתמונות טופלס בעירום מלא ללא בגדים וללא צנזורה

רק לפני כמה חודשים החליטה הדוגמנית הישראלית שגדלה במושב גינתון לעזוב את תל אביב ולנסוע לעיר התאומה שלה בארצות הברית, ניו יורק כדי להזניק את קריירת הדוגמנות שלה לשלב הבא, וכבר עכשיו עכשיו היא מתחילה לקצור את הפירות של הצעד הנועז שהיא ביצעה בשיאה של מגפה עולמית. פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם בחשיפה יוצאת הדופן של הדוגמנית.

אתם לא תאמינו איזו תמונות הגיעו למערכת שלנו, לפורטל עומרי חיון הגיעו תמונות מאוד חושפניות של אחת הדוגמניות הכי מסקרנות בישראל, אלה איילון. ואתם לא תרצו להחמיץ אותן, תסמכו עלינו מדובר בתמונות שלא רואים בכל יום. וזה נכון אפילו אם ראיתם אותה מככבת על המסך בתוכנית הריאלטי הישרדות, לפני כמה חודשים היא החליטה לנסות את מזלה באמריקה וכעת אנחנו מקבלים טעימה.

כזכור לכם, לפני מספר חודשים כשכולנו עדיין היינו שרויים תחת הגבלות הסגר, החליטה אלה איילון לעשות צעד נועז ולנסות את מזלה ביבשת אחרת, באמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. וכולנו נורא מתגעים לנוכחות המקסימה שלה בארץ אבל מבינים שהיא מנסה לממש את עצמה במקום אחר והאמת היא שנראה שהיא בהחלט זוכה להצלחה לא מבוטלת.

כי היא הצליחה לשכנע את אחד הצלמים המובילים בעולם האופנה, ויקטור רוברטוף לשתף איתה פעולה להפקת אופנה יוצאת דופן ובכן אולי אופנה זו מילה חזקה מדי כי אנחנו לא בטוחים איך אפשר לכנות פרוייקט של צילומי עירום כי בינינו הרבה אופנה לא הייתה שם. ואל תבינו אותנו לא נכון, זה לא שאנחנו מתלוננים על כך, אנחנו רק מנסים להעמיד דברים על דיוקם, ובכל מקרה מדובר בביצוע ממש מעולה.

בצילומים המדהימים מופיעה אלה איילון ללא חזייה ונותנת לכולנו הצצה לחלקים שהשמש לא זורחת עליהם, לפחות לא בזמן שלבושים בבגדים. הצלם שאיתו שיתפה פעולה הדוגמנית הישראלית רגיל לצלם באופן קבוע דוגמניות מובילות בעולם שעובדות עם ויקוטריה'ס סיקרט וכעת הוא יכול לזקוף לרזומה שלו גם שיתוף פעולה עם דוגמנית תוצרת כחול לבן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן