חשיפה! התביעה של הקטינות נגד אייל גולן תשודר בשידור חי מבית המשפט?!

המשפט של אייל גולן והקטינות ישודר בשידור חי? לפורטל עומרי חיון נודע כי נעשה ניסיון לפתוח את הדיון המשפטי המחודש של אייל גולן והנערות מפרשת הקטינות לטובת כלל הציבור, זאת לאחר שהוגשה לבית המשפט בקשה רשמית לפתוח את הדיון לתקשורת ולאפשר לציבור להיחשף להתנהלות המשפטית: "אל תטילו חיסיון על הדיונים בתביעת הפיצויים שהגישו שלוש מהמתלוננות נגד הזמר אייל גולן ונגד המשטרה" נכתב בבקשה. 

כפי שדיווחנו לכם ממש בקרוב ייאלץ אייל גולן להגיע שוב אל בית המשפט בעקבות אותה פרשה מפורסמת שבה נפגעו קטינות, "פרשת משחקי חברה". הפעם אייל גולן יתמודד איתן בבית משפט אזרחי, והדיון המשפטי שעומד להיערך ממש בקרוב אמור להתקיים מאחוריי דלתיים סגורות, דבר שמעורר דאגה אצל מספר כלי תקשורת ועיתונאים. בעקבות זאת הוגשה על ידי העיתון "גלובס" בקשה מיוחדת לפתוח את הדיון המשפטי לטובת כל הציבור.  אנחנו חושפים היום (ראשון) שכלי תקשורת מתכננים לשדר את פתחילת המשפט של גולן והנערות בשידור חי מבית המשפט

יש מי שטוען שהבעיה היא בגלל נושא רגיש בו מעורבות בו בחורות (בזמן התפוצצות הפרשה הן היו קטינות) שעשו עד היום את כל מה שהן יכולות כדי להימנע מחשיפה ציבורית. כידוע לכם במקרים משפטיים שבהם מעורבות קטינות שחוו פגיעה מינית, בית המשפט נוהג לסגור את הדלתות לתקשורת ולציבור כדי להגן על אותן הקטינות מחשיפה שתפגע בהן בהמשך חייהן. אבל לפורטל עומרי חיון נודע שגם גולן עצמו והמשטרה רוצים צו איסור פרסום על הפרטים ודיון בדלתים סגורות והקטינות שהתבגרו רוצות שהאמת שלהם תצא לאור ללא איסור פרסום

אבל הדרמה בבית המשפט, גורמרת כמעט כל מי שנפגע או נפגעת מעבירות מין מעדיף תמיד להישאר בצללים, לא לחשוף את שמו או את פניו וזה מובן בהחלט. ולכן גם ההחלטה של הפרקליטות לקיים את הדיון המשפטי מאחורי דלתיים סגורות נשמעת הגיונית יחסית, אבל העניין הוא שהמתלוננות בפרשה טוענות גם לכשלים מערכתיים של המשטרה בחקירה של אייל גולן והתקשורת מעוניינת לשמוע את הדברים ממקור ראשון.

והיא רוצה לעשות זאת תוך כדי שמירה על זהותן הסודית של המתלוננות ועל כן בחר עיתון גלובס להגיש את הבקשה הזו לבית המשפט כדי לשמוע את הטענות של הנערות ולדווח על ההליך המשפטי שמתנהל בעניינן והניסיון שלהן להשיג את הצדק שאותו הן לא קיבלו במשפט הראשון לטענתן.  כזכור במשפט הקודם אביו של אייל גולן היה זה שהורשע בביצוע העבירות ובעקבות זאת נגזר עליו עונש מאסר של שנתיים ואילו אייל גולן לא הואשם באף עבירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן