זהבה בן תרגש אתכם גם ביום העצמאות

בזמן האחרון, זהבה בן לא מפסיקה לככב בכותרות, זה התחיל עם הכניסה המפתיעה של אייל גולן לבית האח הגדול ושם הוא הופיע איתה ביחד וגילה לה כי הוא סגר ביחד עם המנהל האישי שלה הופעה משותפת שלהם בקיסריה. וכשבוע לאחר מכן התבשרנו על השיר החדש שהיא שחררה שכתב עבורה נתן גושן וכעת מתברר שהיא עומדת להופיע ביום העצמאות בירושלים, אין ספק שזו השנה הגדולה של זהבה בן, נותר לנו לראות רק אם היא תצליח לזכות גם במיליון השקלים בתוכנית האח הגדול.

לפני כשבועיים דיווחנו לכם על ההיסטריה שחולל הפרסום על ההופעה המיוחדת שנקבעה לזהבה בן בקיסריה, כזכור לאחר שגילו המעריצים כי זהבה עומדת להופיע בקיסריה בקיץ, הם התנפלו על כל הכרטיסים, וחיסלו את המלאי בתוך 12 שעות. וכעת אנחנו חושפים כי הנסיקה של זהבה לצמרת תעשיית המוזיקה הישראלית נמשכת והיא נבחרה להופיע בטקס שייערך בירושלים ביום העצמאות.

וזה לא עוד טקס, זה הטקס המרכזי של פרסי ישראל, זאת הפעם הראשונה שבה היא תופיע בטקס הזה והיא צפויה לקבל המון כבוד במיוחד לאחר שנבחרה להשתתף במופע המרכזי של הטקס, בקטע האמנותי שפותח את הטקס. לאחר שנודע על הסיכום בין הצוות הניהולי שלה למפיקים של הטקס פורסמה הודעה חגיגית מטעמם: "אנחנו גאים לייצר השנה טקס מגוון וממלכתי שמביא לידי ביטוי את הצטיינותם של הזוכים והרוח הישראלית".

והם כמובן לא שכחו לפרגן לזהבה בן והסגירו עד כמה הם מרוצים משיתוף הפעולה בין שני הצדדים: "אנחנו שמחים כי נציגיה של זהבה בן אישרו את השתתפותה לביצוע הקטע האמנותי הפותח את טקס הענקת פרסי ישראל ביום העצמאות". אנחנו בטוחים שברגע שזהבה תשמע על זה היא תתרגש עד דמעות, כידוע היא כרגע שוהה בבית האח הגדול, ולא בטוח באיזה שלב היא תלמד על ההופעה שלה בטקס.

הרי כרגע היא ככל הנראה בכלל לא מודעת לעניין, היא נמצאת בסביבה מנותקת והיא בטח מקווה להשתחל לרשימה הסופית של הדיירים אשר ישתתפו בגמר של התוכנית. יהיה מעניין לראות אם ההפקה תחשוף בפניה את דבר השתתפותה בטקס פרסי ישראל בשלב כלשהו בתוכנית. זאת בוודאי אמור להיות רגע היסטורי, שכן לא בכל יום מתמודד בתוכנית האח הגדול נבחר להופיע בטקס פרסי ישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן