דלפה לרשת הרשימה הסודית והסופית של השופטים והזמרים ב"אקס פקטור"

האם אתם מוכנים לראות את סיימון קאוול בישראל? זה אמור לקרות ממש בקרוב בגרסה הישראלית של תכנית הראליטי אקס פקטור. מעריצי התוכנית נרגשים מאוד לקראת ההופעה ההיסטורית שלו בישראל, אבל אף אחד עדיין לא יודע איך ייראה הפאנל הסופי של השופטים בתחרות. לפורטל עומרי חיון נודע על 2 מועמדים חדשים שעשויים לשבת לצידו של סיימון, שניהם עברו הרבה בתעשיית המוזיקה הישראלית.

הגיע הזמן לעשות לכם סדר בשמועות! מי השופטים בעונה החדשה של הריאליטי "אקס פקטור" ?! אתם לא תאמינו מי המועמדים החדשים שעומדים להשתתף באקס פקטור אם הכל יעבור בשלום. לפורטל עומרי חיון נודע שערוץ 13 עדיין לא סיים להחליט לגבי רשימת השופטים המלאה בעונה הבאה של אקס פקטור. ובהפקת התוכנית מעוניינים כרגע לבחון את הצטרפותם של הזמרים משה פרץ ומירי מסיקה לצוות השופטים של התוכנית. כרגע עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

אבל ממש בקרוב ייאלץ צוות ההפקה ביחד עם המלהקים להכריע בנושא. אתם בטח זוכרים את השם הכי גדול שעומד להופיע בעונה הבאה של התוכנית וזה סיימון קאוול כמובן. כידוע לכם סיימון קאוול נחשב לשופט הריאליטי הכי מפורסם בעולם וצופים רבים סקרנים מאוד לראות כיצד הוא יגיב לכל הכישרונות הישראליים אשר יופיעו בתוכנית, אין ספק שזה אמור להיות מאוד משעשע.

הבעות הפנים שלו וההשתלחויות העוקצניות במתמודדים בוודאי יהפכו ללהיט בישראל, ובוודאי ייכבשו את הרשתות החברתיות. כזכור סיימון עצמו הוא המייסד של התוכנית בעולם, הפורמט הזה נמצא תחת ניהולו והוא זה שגם יקבע מי יופיע לצידו בפאנל של השופטים. זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא ישתתף בפאנל שיפוט מחוץ לגבולות ארצות הברית ואנגליה, והוא בטח עוד יפתיע אותנו עם ביטויים בעברית.

כזכור לכם הוא כבר הספיק למנות שני שופטים לפאנל שלו ומדובר בשני מוזיקאים ישראליים שזכו להצלחה בינלאומית: אביב גפן והזמרת הצעירה נטע ברזילי. אביב גפן כזכור זכה להצלחה כזו בשיתוף הפעולה שלו עם סטיבן ווילסון בלהקת בלאקפילד ונטע ברזילי כמו שכולכם אמורים לדעת עשתה היסטוריה וסיימה במקום הראשון באירוויזיון כנציגה הישראלית שלנו בתחרות. גם דורון מדלי שכתב את השיר הזוכה לנטע ברזילי אמור להשתתף בתוכנית והוא יצטרף לצוות האמנותי של אקס פקטור. גם הזמר אביב גפן ישתתתף בפנאל השופטים החדש

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן