הלם! יהודה יצחקוב חזר לבית "האח הגדול" – אלמוג חדד פרצה בבכי

דרמה בריאליטי! שמעתם איך יהודה יצחקוב חזר ל"האח הגדול" ? ומה התגובה של אלמוג?! אחרי שתום חיימוב, ג'וזי זירה, לינור סביניק, גל גברעם, קארין עליה, וזהבה בן זכו לקבל תמיכה מרגשת ממסוק שנשלח למענם לבית האח הגדול על ידי המשפחה והחברים בבית הגיע תורה של מתמודדת שאף אחד לא נותן סיכוי גבוה להעפיל לגמר של התוכנית, אלמוג חדד. משפחתה של אלמוג ביחד עם יהודה החליטו שהגיע הזמן לעודד אותה לקראת הרגעים המכריעים והקדישו לה מסוק והרבה תמיכה מהאוויר.

אתם מוכנים לגמר האח הגדול? אם עדיין לא התכוננתם כדי שתתחילו להיערך כי זה עומד לקרות ממש בקרוב. אפילו יהודה יצחקוב שנזרק מבית האח הגדול באמצע הלילה לאחר שנקבע כי הוא הפר את חוקי הבית, יודע שהגיע הזמן להתחיל להתכונן אל הגמר, ולחזק את המתמודדת האהובה עליו בבית האח, מי שהפכה להיות בת הזוג שלו בבית, שגרמה לו להתאהב בה, אז הוא עלה על מסוק ונופף לה לשלום מהשמיים.

אנחנו יודעים שזה הפך כבר לסוג של קלישאה, אבל מסתבר שלא באמת היית דייר בבית האח הגדול עד שאף אחד לא הרים מסוק לאוויר למענך. כן זה הסטנדרט החדש, מסוק לכל דייר. האם הטרנד הזה יחזיק מעמד עוד זמן רב? כרגע זה לא ברור אבל מה שבטוח, לראות מסוק מעופף מעל בית האח הגדול, זאת החוויה שמצפה לקבל כמעט כל דייר בבית האח הגדול.

ואחרי שחלק גדול מהדיירים ששרדו זכו לקבל תמיכה מהמשפחה, והחברים בצורה של כלי טיס מעופף מעל הבית, כעת הגיע התור של אלמוג חדד, שהתרגשה מאוד לראות את יהודה יצחקוב בתוך המסוק מכריז על אהבתו אליה במעשה סמלי ורומנטי, מספר ימים לאחר שצולם במסעדה מחובק עם בחורה אחרת. כמובן שזה לא אומר שהבחורה מהמסעדה נמצאת בזוגיות איתו אבל זה בהחלט היה מפתיע.

וזה גרם למעריצים רבים לחשוב שהזוגיות של יהודה יצחקוב ואלמוג חדד נועדה לקרות רק בבית האח הגדול לעיני המצלמות. ואם נוסיף על כך את הרגע המביך מהפיקניק שלהם שבו יהודה החל לגמגם לאחר שנשאל אם הוא בן זוג נאמן, ונוסיף את זה שיהודה נמנע מלהגיב על התוכנית ועל אלמוג לאחר שהוצא מהבית, אז נקבל הסתברות לא גבוהה להצלחת הזוגיות שלהם אבל מסתבר שיהודה החליט להראות לה שהוא לא שכח אותה ויש לה מקום בעתיד שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן