אמאללההה לא תאמינו מה אייל גולן עשה עם המשפחה שלו

אחרי שבמשך כל הקריירה שלו הוא נהנה לעמוד על הבמה לאחוז במיקרופון ולשיר, נראה שהוא החליט לנסות דרך מוזיקלית חדשה ונעמד ליד עמדת הדי ג'יי בליווי הבן שלו כדי לבדוק את היכולות שלו בתחום ותאמינו לנו, זה נשמע לא רע בכלל, ככה זה כשזורם לך כישרון מוזיקלי בוורידים, אתה מסוגל להפיק צלילים הרמוניים כמעט בכל מצב, אייל גולן ממשיך להתפתח ועומד להוציא אלבום חדש ולצלם קליפ משפחתי.

אתם לא תאמינו איזה צעד מפתיע עומד לעשות אייל גולן, לפורטל עומרי חיון הגיע סרטון מאוד מפתיע של אייל גולן בו נראה כי הוא משנה את הכיוון המוזיקלי שלו ופונה לז'אנר שונה לחלוטין. אם עד היום אייל גולן היה ידוע בתור הזמר מספר אחד בישראל לשירי זמר ים תיכוני, על בסיס צפייה בסרטון הבא נראה כי הוא מעוניין לבחון את הגבולות המוזיקליים שלו.

בסרטון נראה אייל עומד ליד הבן הבכור שלו ליאם ועושה מוזיקה אלקטרונית, האם מעכשיו נראה אותו מתקלט במועדונים השונים בתל אביב? ובכן כנראה שלא, כי מסתבר שהסרטון הזה הוא חלק מצילומים של קליפ חדש ומאוד מיוחד שאייל גולן עומד להוציא באפריל. מסתבר שבפעם הראשונה בקריירה שלו אייל גולן עומד לצלם קליפ עם כל המשפחה.

ובמקרה של אייל, המשפחה שלו זה דבר מורכב, כי כמו שאתם בטח יודעים יש לו ילדים משלוש נשים שונות: דניאל גרינברג אשתו הנוכחית, רוסלנה רודינה בת הזוג הקודמת שלו שאתמול הודיעה על האירוסים שלה לבן הזוג שלה איתי פז וכמובן האקסית המיתולוגית אילנית לוי שנשואה כיום לאלירז שדה. בקליפ החדש שייצא בחודש הבא, צפויה להופיע כל המשפחה, כולל דניאל ומיאל הקטנה.

אבל לא רק הקליפ הזה ייצא באפריל אלא גם אלבום חדש שהוא עבד עליו בכל התקופה האחרונה. כידוע הזמר המצליח בארץ כפי שאמר עליו איתי לוי לאחרונה, עבר שנה מלאת תהפוכות שכללה משברים, עצב, שמחה ועוד הרבה רגשות וחוויות ויהיה מעניין לראות כיצד כל אותן חוויות יבואו לידי ביטוי ביצירה המוזיקלית שלו, דבר אחד בטוח, זאת אמורה להיות יצירה שטרם ראינו ממנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן