אחרי סירטוני העירום שדלפו: עדן בן זקן חושפת הכל על נטע אלחמיסטר

שיר חדש נולד בתעשיית הבידור, והוא מבוצע על ידי שתי בחורות נאות מראה ומאוד מוכשרות אשר עד לאחרונה דיברו אחת עם השנייה רק באמצעות עורכי דין. האחת היא זמרת מפורסמת והשנייה היא אחת הדוגמניות הכי נחשקות בארץ ועכשיו לאחר שניהלו את הסכסוך ביניהם באמצעות התקשורת הם עשו צעד לא צפוי והחליטו להוציא ביחד שיר לכבוד שבוע האופנה.

אתם ממש תופתעו לגלות מי התחילו לשתף פעולה ביחד בתעשיית הבידור הישראלית. לפורטל עומרי חיון נודע ששתי כוכבות שהתפוצצו אחת על השניה לפני למעלה משנתיים, עשו חושבים מחדש והבינו שאולי הגורל חיבר ביניהם כדי ליצור דברים ביחד ולא בשביל להרוס אחת לשנייה את החיים והן השתתפו בפרוייקט ניסיוני בפעם הראשונה בקריירה שלהן. קבלו אותן, עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר בשיתוף פעולה מוזיקלי.

הזמרת עדן בן זקן החליטה להוציא שיר חדש ביחד עם מי שהיא הסתכסכה איתה הדוגמנית המצליחה נטע אלחמיסטר. מדובר בשיר יוצא דופן יחסית בקריירה של עדן בן זקן. יחד עם זאת אפשר לזהות את העוקצנות והגאווה הנשית שמאפיינת את השירים של עדן. הפזמון של השיר ממחיש את זה היטב: "אז הגענו הבנות לעשות לכם צרות, זאת הרגשה שמשתנה כולם עומדים בשיירות, אל תדליק לי את הראש."

דבר מעניין נוסף שמופיע בשיר זאת השורה של נטע אלחמיסטר שרומזת במילותיה על הסכסוך עם עדן בן זקן: "מה שאתה לא מבין, חותך את המתח כמו בסכין ועושה לי פה סדר את מי להזמין, שלא יורידו לי את המוניטין". ניתן להבין את השורה הזו כאילו נלקחה מהתקרית שלהן, כזכור בעקבות התקרית הלא נעימה בין שתי הכוכבות, המוניטין של נטע אלחמיסטר נפגע.

למי שלא זוכר מה בדיוק קרה שם, אז נזכיר שעדן בן זקן הגיעה לחנות בגדי ים שנקראת "בננהוט". החנות נמצאת בבעלותן של נטע אלחמיסטר ונועה בני, והתברר שלאחר שעדן בן זקן נכנסה לתא המדידה כדי למדוד בגדים שאותם היא רצתה לרכוש, היא צולמה בזמן שהחליפה את הבגדים והייתה עירומה. לאחר מכן דלף הסרטון לרשת והופץ על ידי גורמים שונים, ועדן מאוד נפגעה מכך. לאחר מכן התברר כי הסיבה שהסרטון דלף לרשת הייתה בגלל שמצלמות האבטחה בחנות נפרצו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן