הלם הלם הלם! לינור סביניק ורמי ורד ביחד!!!

אתם לא רוצים לפספס את זה בקרוב על המסך שלכם תזכו לראות את כוכבת האח הגדול, לינור סביניק בלבוש מינימלי. לפורטל עומרי חיון נודע כי לינור חתמה על חוזה הדוגמנות הראשון שלה והיא תשתתף בקמפיין בגדי הים של Dolevswimwear. אין ספק שמדובר ברגע מרגש עבורה, והיא תנסה להפיק ממנו את המיטב. לא בכל יום מתחילים קריירה חדשה.

קרוב לחודש עבר לו מאז שלינור סביניק הודחה מבית האח הגדול. והרבה דמעות נשפכו מאז, לא כולן היו שלה אבל אין ספק שהעזיבה של בית האח ריגשה אותה מאוד. הרי מאז שהיא הודחה, היא כבר הספיקה לחזור לבית האח כמה וכמה פעמים, אבל כאמור היא כבר לא יכולה להתמודד על המקום בגמר. למרות האכזבה שלה, לינור השיגה בימים האחרונים שאיפה גדולה שלה והפכה לדוגמנית.

לפורטל עומרי חיון נודע כי לינור סביניק הצליחה להשיג סוף סוף את קמפיין הדוגמנות הראשון שלה. אין ספק שזו הייתה אחת השאיפות המרכזיות שלה, והיה לזה תפקיד חשוב במוטיבציה שלה להשתתף באח הגדול. וכעת היא סוף סוף נהנית מפירות החשיפה שלה וזוכה להצלחה שעליה היא חלמה זמן רב כל כך. לאורך כל התוכנית הקפידה לינור לחשוף את האיכויות שלה ואת הבגדים של המותג שבחר בה לקמפיין, שאיתם היא נכנסה לבית וכעת היא עומדת ליהנות מההצלחה.

היא תמיד ניסתה להיראות אטרקטיבית בעיני המצלמה וכמובן גם בעיני הגברים האחרים בבית האח. אז את הלב של רמי ורד היא כבר הצליחה לכבוש ויהיה מעניין לראות איזה מועמדים פוטנציאליים נוספים היא תצליח להקסים לאחר החשיפה שלה והקריירה החדשה של כדוגמנית. בסופו של דבר היא עומדת להצטלם לקמפיין פרסומי של בגדי ים לקראת הקיץ הקרוב.

ואין ספק שבמידה והקמפיין הזה יצליח, הוא עשוי להרים אותה לגבהים שעליהם היא יכלה רק לפנטז בשנים האחרונות. כשחברתה בבית האח גדול, גל גברעם, יצאה מהבית לאחר שהיא הודחה, היא הצליחה לקבל קמפיין של מעצבת בגדים המיועדים לאוכלוסייה הדתית. ולינור לעומתה הצליחה לקבל קמפיין הרבה יותר פרובקטיבי של בגדי ים וכעת נותר לבחון עד כמה הן רציניות בנוגע לקריירת הדוגמנות שלהן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן