בוגד באלמוג?! תמונת פפראצי מפלילה של יהודה עם בחורה מסתורית שצמודה אליו בבר נחשפת!

יהודה בוגד באלמוג?! עומרי חיון עם תמונה בלעדית וחשיפה מטורפת! מה עושה יהודה צמוד מאד לבחורה מסתורית בבר בתל אביב? הדייר שסולק מבית "האח הגדול" נתפס על ידי צלם פפראצי חרוץ ששלח לנו את התמונה בה נראה הכוכב הגדול של העונה עם בחורה מסתורית שבשלב מסוים אפילו ישבה עליו. הלב של אלמוג חדד לגמרי הולך להישבר שהיא תשמע על זה! חשיפה!

אנחנו לא רוצים לסכסך אבל תמונה כזאת לא רואים כל יום! אתם לא תאמינו איזו תמונה בלעדית הגיעה למערכת שלנו של יהודה יצחקוב ובחורה חדשה שהיא ממש לא אלמוג חדד! התמנוה כנראה הולכת לעורר סערה גדולה בתעשיית הבידור הישראלית, מבחינה מסויימת מדובר ברגע מיוחד שתועד בעדשת המצלמה. במשך כמה חודשים חלקכם נהנה מאוד לראות אותו עומד על העקרונות שלו בבית האח הגדול וחלק מכם קצת פחות, אבל מה שבטוח הוא היה הכוכב של העונה בבית האח הגדול, לפורטל עומרי חיון הגיעה תמונה ראשונה של יהודה יצחקוב מחוץ לאח הגדול והוא לא לבד! יש שם בחורה מסתורית!

ואתם ממש תופתעו לגלות איך יהודה בחר לחגוג את היציאה שלו מהבית, כלומר באופן טבעי הוא בחר לעשות זאת במסעדה שרק לאחרונה חזרה לפעילות. ואנחנו בטוחים שזו הייתה חוויה נהדרת במיוחד לאחר שהמסעדות היו סגורות במשך שנה שלמה. אך מה שתפס את העין בתמונה שלו, היא מי שיושבת לצידו מטבע הדברים זאת לא אלמוג חדד שעדיין נמצאת בבית האח הגדול.

בתמונה רואים את יהודה יצחקוב יושב ליד בחורה מסתורית באופן צמוד למדי, השניים נראים מאוד קרובים אחד לשני ובאיזה שהוא שלב הבחורה התיישבה על יהודה והפפראצי קלט את זה! קשה שלא לחשוב שמדובר באיזשהו רגע רומנטי. במיוחד לאחר שנראה כי יהודה מניח את היד שלו עליה ועוטף אותה בהמון חום ואהבה. האם יהודה בוגד באלמוג חדד שמחכה לו בבית "האח הגדול" ? כי לפי איך שזה נראה בתמונה, יצחקוב לא מחכה לאף אחד.. קבלו את תמונת הפפראצי הבלעדית שחשפנו!

נראה יהודה הבחין בצלם שצילם אותו והוא אפילו הניף את ידו באוויר לאות ניצחון. נראה היה שהוא שמח להצטלם לצד הבחורה המסתורית ולנו נותר רק לשאול מה יהיה על אלמוג חדד וכיצד הרגע הזה ישפיע על היחסים שלהם שהיא תגלה על הבחורה המסתורית. כזכור אלמוג חדד ויהודה יצחקוב זכו לרגע קסום בבית האח הגדול לאחר ששניהם יצאו ביחד לדייט רומנטי ועשו פיקניק בחצר, באותו רגע נראה היה שהשניים הולכים לקיים מערכת יחסים רומנטית משמעותית אך כעת לאחר שיהודה הוצא מהבית, הדברים נראים קצת אחרת ואולי הוא בכלל לא מחכה לאלמוג המסכנה שלא יודעת על כל זה וסגורה בבית "האח הגדול"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן