צפו בתמונות! נועה יונני מ"האח הגדול" עם בן הזוג החדש בערב רומנטי בבר של ג'וזי זירה

אחרי שהרומן הסוער בין נועה יונני וג'וזי זירה הגיע למבוי סתום, נועה מאוד כעסה על ג'וזי וכעת נראה שהיא מחליטה לסגור איתו חשבון ולוקחת את הדייט שלה דווקא לבר שנמצא בבעלותו של ג'וזי וכל זאת מבלי שג'וזי יודע על העניין כי הוא עדיין שוהה בבית האח הגדול. פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם על הערב הרומנטי של נועה יונני ובן הזוג החדש שלה הנרי כהן סקלי.

בזמן שג'וזי זירה מעביר את זמנו בבית האח ומנסה להשיג את הכרטיס לגמר האח הגדול שיאפשר לו להתמודד על זכייה בפרס הראשון, דיירת אחרת בבית האח הגדול שהודחה לפני מספר לא קטן של שבועות, החליטה לבלות ערב נעים עם הבן זוג החדש-ישן שלה בבר שנמצא בבעלותו של ג'וזי ה-"Goat", בתל אביב, כלומר ג'וזי הוא אחד מהשותפים של המקום.

כזכור נועה יונני וג'וזי זירה ניהלו רומן סוער בבית האח הגדול, מהרגע שנכנסה לבית נועה סימנה את ג'וזי כמטרה ולא הפסיקה לנסות לגרום לו להתאהב בה, היא התנשקה איתו, שלחה ידיים לאיזורים הרגישים שלו. הקשיבה לכל הסיפורים האישיים שלו ונתנה לו הרבה חום, אהבה ותמיכה. בשלב מסויים היה נראה שהם הופכים לאוהבים של ממש, זוג היונים החדש של הבית אולם הרומן שלהם לא החזיק מעמד זמן רב.

בשלב מאוחר יותר של מערכת היחסים הקצרה שלהם, ג'וזי קצת קיבל רגליים קרות, וניסה לשבור לאחור, ולשמור על כל האופציות שלו פתוחות, נועה מאוד נפגעה ממנו וקראה לו שחקן. לאחר מכן חשפנו כאן בפורטל עומרי חיון כי לג'וזי יש מישהי מיוחדת שמחכה לו מחוץ לבית בסבלנות, ויכול להיות שזה מה שגרם לו להתחרט על הקשר עם נועה, שכאמור נפגעה ממנו מאוד וקראה לו "שחקן".

זמן קצר לאחר מכן, נועה גם סיימה את תפקידה בתוכנית והודחה מבית האח הגדול. מיד לאחר שיצאה מהבית היא הפסיקה לעקוב אחרי ג'וזי באינסטגרם, חזרה אל האקס שלה. שגם עליו סיפרנו לכם כאן אצלנו בפורטל, הנרי כהן סקלי זהו שמו, מדובר בבחור בן 35 שעוסק בתחום התאורה וההגברה. וכעת כאמור אנחנו חושפים כי השניים נצפו מבלים ביחד בבר של ג'וזי. האם זאת הנקמה הקרה של נועה יונני בג'וזי?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן