בגלל הרייטינג? יהודה יצחקוב חוזר לבית! הפקת "האח הגדול" תשדר עונה נוספת בעוד 3 חודשים

הלם הלם הלם! המהלך המטורף של הפקת "האח הגדול" – יהודה יצחקוב יחזור לתוכנית בעונה הבאה כדייר חדש עם הזדמנות חדשה לזכות במיליון? האם הוא יעשה את מה ששי חי עשה כבר ויחזור כבר בעונה החדשה של הריאליטי שתעלה לאוויר בעוד 3 חודשים? עונת קיץ! מי אמר גלגל הצלה ולא קיבל? ורוצים עוד ספוילר? יש עוד דיירת מהעונה שההפקה מחזרת אחריה – עומרי חיון מעדכן בכל הפרטים!

בגלל הרייטינג ששובר שיאים? הפקת "האח הגדול" ו"רשת 13" עובדים על עונה נוספת של הריאליטי המדובר והמצליח שמעורר בעונה האחרונה סערות גדולות שגולשות מהרשתות החברתיות לתקשורת המסורתית. לפורטל עומרי חיון נודע שבעוד 3 חודשים תחזור "האח הגדול" בעונת קיץ מיוחדת. למעשה זאת הפעם הראשונה שתשודר התוכנית הזאת פעמיים באותה שנה. דבר כזה למעשה לא קרה מעולם באף תוכנית ריאליטי ישראלית. מדובר בתקדים מיוחד בטלוויזיה הישראלית – בדרך כלל אנחנו רגלים לחכות כשנה עד שעולה לה עונה חדשה אבל עכשיו אתם צריכים לחכות רק 3 חודשים. אגב במדינות אחרות בעולם שידרו עונות של "האח הגדול" לאורך 8 עד 12 חודשים אורכות ומיוחדות – בארץ בחרו לעשות את זה אחרת, עצירה – גמר ואז עונה חדשה.

בכל מני כלי תקשורת קטנים דווח במהלך היום שהעונה החדשה תהיה עונה לרווקים ורווקות, באחד הכתבות נכתב שלבית יכנסו 10 בנים ו-10 בנות לסוג של "אהבה ממבט ראשון", "אהבה חדשה" וכל הסלט הזה בשידור חי מספר חודשים בלב הפריים טיים. בעצם להופוך את הנושא המרכזי של התוכנית לזוגות. דבר שבאמת קורה לאורך כל העונות של התוכנית יצאו מהבית זוגות זוגות. כמעט כולם נפרדו. מידע אחר שהגיע למערכת פורטל עומרי חיון מספר שגם בעונה החדשה בחרה ההפקה לערבב בין סלבס לאנונימיים. גורמים אחרים מספרים שגם העונה הזאת תארך בין ל-3 ל-4 חודשים.

אז מה אמת ומה שקר? מה שבטוח שב"רשת 13" מאד מרוצים מהבאזז המטורף שמקבלת התוכנית בעונה האחרונה ולכן החליטו לשדר את עונת הקיץ החדשה בפעמיים באותה שנה. כרגע לא ברור באיזה מתכון התוכנית תשודר ואם תקוצר ותשודר רק מספר שבועות ולא חודשים ואם באמת יהפכו אותה לתוכנית של רווקים ורווקות ומציאת אהבה באופן רשמי. הכל כרגע בגדר שמועות. ככל הנראה שלבסוף הכל יתברר כלא נכון ופשוט נראה עונה רגילה עם סלבס ואנונימיים בעוד 3 חודשים.

לפורטל עומרי חיון נודע שדיון שנהלו בהפקת "האח הגדול" באמת העלו את האפשרות להחזיר את הדייר שסולק לאחרונה מהבית לאחר שאיים וקלל – יהודה יצחקוב. כן – זה נשמע מטורף אבל הדבר הזה עלה שם אצל הגורמים הבכירים, תחשבו ששי חי עשה את אותו הדרך ועוד באותו ערוץ. זה יכול להיות מהלך מטורף שיביא המון צופים. אבל באופן אישי, לא נראה לי שההפקה תקח שוב סיכון ותכניס את יהודה. המצב הנפשי שלא לא מאפשר את זה יותר. עוד נודע לעומרי חיון מגורמים בהפקה ש"רשת 13" מחזרים אחרי הדיירת לינור סביניק ורוצים להחזיר אותה בהפתעה לעונה החדשה שתעלה בקרוב. זה באמת יכול להיות מהלך מטורף להחזיר אותה כדיירת חדשה לעונת הקיץ

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן