סערה בערוץ 12! זוכה "הכוכב הבא לאירוויזיון" אושפז בבית חולים פסיכיאטרי בכוח – "דחפו לי זריקת הרגעה"

נציג ישראל לאירוויזיון, אחד הזמרים המצליחים בארץ, עבר קריסה נפשית ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי במשך תקופה עכשיו הוא חושף באומץ את האשפוז ומספר על ההתקף הפסיכוטי שעבר: "כבר כמה חודשים אני עובד בשיפוצים, מבסוט רצח וישן אצל המשפחה בחדרה." הסיפור הבא ימחיש לכם עד כמה החיים של הכוכבים בתעשיית הבידור הישראלית לא כל כך נוצצים כמו שאתם מדמיינים. הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני כ-7 שנים, טיפס לפסגה במהרה ונגע בשמיים לאחר שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון אי שם ב-2015. אם אתם משתייכים אל קהילת המעריצים של התחרות. מי זה? תמשיכו לקרוא!

על פי מידע שנחשף היום בתקשורת, מסתבר שנדב גדג' הנציג הישראלי לאירוויזיון ה-60 שנערך בבירת אוסטריה, וינה. מתמודד כיום עם בעיות נפשיות שגרמו לו להתאשפז בעבר בבית חולים פסיכיאטרי. עכשיו הזמר המוכשר חושף באומץ את האמת על האשפוז והמשבר. כל זאת לאחר שהוא עבר תקופה מאוד מלחיצה שגרמה לו להתפרצות פסיכוטית היסטרית במיוחד בזמן צילומים לסרט. וזה לא הכל, מסתבר שכדי להרגיע אותו הוא נזקק גם לזריקת הרגעה.

כזכור נדב הצליח להגיע באירוויזיון למקום התשיעי המכובד, אך כל זה לא עזר לו להתמודד עם הדרישות הגוברות ממנו: "בצילומים לסרט בים המלח הגעתי למצב של התפרקות. הייתי בהתקף פסיכוטי ואנשים לא נתנו לי לשבת ולהירגע". נדב חושף כי הוא לא הצליח לנווט את חייו כפי שהוא היה רוצה והוא תמיד הסכים לעשות עוד פרוייקט ועוד צילום ועוד שיר עד שלבסוף הוא קרס.

וכך הוא מסביר את הקריסה הנפשית שלו: "מבחינתי זאת הייתה זעקה למלא חור של אהבה. הגיע אמבולנס למדבר (בים המלח). הצוות משך אותי מהאוטו, דחפו לי זריקת הרגעה, נרדמתי והשאירו אותי בבית חולים. כשהרופאים החליטו לשחרר אותי, עשיתי טעות ולא חזרתי לדירה שלי, אלא לבית של אימא, ומשם כבר הרגשתי כמו בובה על חוט". למעשה ברגע זה, נדב איבד שליטה על חייו.

והוא מתאר את השתלשלות האירועים שהובילו אותו להתאשפז בבית החולים הפסיכיאטרי: "נכנסתי למצב מאוד עדין ורגיש. לקחו אותי בכוח לבית חולים פסיכיאטרי לשבועיים. דחפו לי מלא כדורים וזה שיבש אותי. הייתי צריך להיות יותר לבד בתקופה הזאת, לסדר את החיים שלי. אבל בני המשפחה שלי החליטו איפה אהיה". ואז הוא הסביר למה הוא החליט לפרסם זאת עכשיו: "אני מספר את הסיפור שלי לא ממקום של לבקש רחמים, אלא לחזק ילדים שעוברים חוויה כזו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן