צריך להגיד את הזה: זאת העונה הכי טובה ומטורפת של "האח הגדול" מזה שנים

תסלחו לי אבל אנחנו חיים באותה המדינה? למה אף אחד לא אומר את זה? לא, כי בערוץ שאני פתחתי כל ראשון, רביעי חמישי ואפילו שבת, בשלושה חודשים האחרונים שודרה העונה הכי מטורפת שהייתה אי פעם ב"האח הגדול" הישראלי ב-13 שנים האחרונות. וזה הזמן להגיד תודה לכל כך הרבה דמויות חזקות – רמי, לינור, גל, דרור, זהבה, ג'וזי, תום, אורן, קארין, ליאור – וברור שאני לא שוכח את האיש שלאורך כל העונה לא הסתיר שהוא מטורף אז מה כולם עכשיו בהלם מהאלימות שלו? יהודה תעשה לי הפגנה! עומרי חיון בטור מיוחד על מהדורת השבט שעשתה קאמבק!

אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה פתחתי את הערוץ "קשת 12" אבל אני זוכר שפעם הם הגיבו לאיזה ראיון גדול שהיה איתי שאני חי, והבלוג שלי מתבסס על התוכניות שלהם – תראו קטע כמה שנים אחרי ואין כמעט אף תוכנית בערוץ הזה שאני מסקר כאן בבלוג מלבד "חתונה ממבט ראשון". הגלגל התפך והאוצר היקר ביותר שלהם, הפורמט  שמעורר כל כך הרבה עניין ובאזז תקשורתי – "האח הגדול" עבר לפני מספר שנים למתחרים שלהם "רשת 13" ואחרי כמה עונות חלשות (אלוהים, מי זאת לעזאזל תקוה גדעון?) הגיעה העונה החדשה והאמת? אני לא צפיתי לכזאת התאהבות. באמת שלינור הודחה מהבית הודח חלק מהלב שלי. שג'וזי עבר התקף חרדה אני כמעט עברתי התקף לב. שגל גברעם עזבה בדרמטיות את הבית הייתי בהלם הלם הלם!

לא היה רגע אחד דל בעונה הנוכחית – זהבה בן המלכה התחברה למעצב האגדי, דרור קונטנטו! אתם קולטים – הומו שלא הפסיק לדבר על הנש הצליח להוביל את השפה הגאה בבית המצולם 24/7, דרור הוביל את ההתפתחות המינית של הגברים בבית –  הוא העביר אותם תהליך. הם לא הפסיקו להתנשק בשידור חי, לצבוע את הציפורנים בלק ולהרים על הנש ולצבוע את בית "האח הגדול" בצבעי הגאווה היפים, וחשוב לציין שהם הדיירים הכי סטרייטים בעולם. מה, לא ראיתם שיהודה לא הפסיק לישון והתלעטף עם דרור כל לילה? איזה כיף עם דרור! – דייר שהיה חרדי ולא שכח לרגע את הדת שלו ואת אהבה שלו לאלוהים. וכן אתם מבינים הוא הומו! מרים כל היום ואיכשהו רצה המזל התחבר לדמות ההפוכה ממנו זאת מהפירפריה שהחיים עשו לה הרבה פחות טיפות מזל. אני לא מבין דבר אחד – למה רועי עוז המושלם (העורך של "האח הגדול") החביא את זהבה כל העונה? לא נתנו לה כמעט זמן מסך.

אז נכון, היא לא יצרה יותר מדי תוכן אבל בזמן שנותר לעונה הזאת – בבקשה תראו לי את זהבה בן הגדולה. תראו אני לא סבלתי את יהודה בהתחלה ואף פרסמתי את הסיפור האלימות עם האקסית שלו שהיא לא הכחישה והאמא יצאה לתקשורת כאילו רצחתי אותו. אחרי הכל ראינו מה יצא ממנו אתמול בפרק ונראה שהפרסום ההוא בתחילת העונה לא רחוק מהמציאות של המצבים האלמים איתם הגיע יהודה במהלך חייו. אבל לא – אני בניגוד לאחרים מסרב כרגע לבקר את האלימות הקשה שלו, קשה לי הוא עדין יהודה מ"האח הגדול" – זאת רק תוכנית והסערות שהיא יוצרת קצת יותר קטנים ממה שאנחנו התקשורת עושים מהם. אני בוחר לתת את הקרדיט להפקה שעשתה סוף לסיפור איתו כשהוא הגיע למקומות שאין מהם דרך חזרה. כן עצוב לי שיהודה עזב ככה כי למרות הכל הוא היה דייר מעניין ומוסיף המון המון צבע לתוכנית. יש לי הרבה ביקורת על רמי ורד אבל צריך להגיד את זה, יהודה ראה איך מצליחים להוציא בקלות את רמי מאיזון ובחר לעשות את זה שוב ושוב. אז קשה לי לכעוס על רמי. גם אני הייתי משתגע

ובואו נדבר על הרומן המשוגע של לינור ורמי ורד – אני מאוהב. התאהבתי בהם. אני שבור עליהם. למה הם לא מתחתנים? נו באמת עזבו אתכם כל מה שאומרים אתם הרבה יותר מחברים. טוב נו אני מכבד כל בחירה שתעשו עשיתם לי את העונה. לינור רק בת 25 הכניסה כל כך הרבה עניין ופלפל כל כך הרבה אותנטיות השיחות שלה עם רמי היו כל כך היסטריות שהצופים לא יכלו לסבול את זה יותר והעיפו אותה. פספסתם ובגדול מבחינתי לינור הייתה צריכה להיות מקום שני, שלישי בגמר! אני מוכן להפיק גמר מיוחד רק בשביל לינור. אבל לא הקיץ של אביה כמו שעשו לג'וזי.

לאורך כל העונה גיא זוארץ ולירון ויצמן הבטיחו דרמות ועמדו בהבטחות שלהם, ההפקה חרפנה את הדיירים, הוציאה, החזירה, הקדימה והתערבה בבוטות כאילו אין מחר! אבל גם כאן לא תשמעו ממני ביקורת כי בשלטי החוצות שאני ראיתי לפני תחילת העונה הם הבטיחו – "חוקים חדשים" אז יאללה בלאגן תעשו מה שבא לכם. והם בהחלט עשו מה שבא להם! החזרה של לינור המעלפת וגל גברעם המושלמת לבית גרמה לדיירים לחיות מחדש, תום חיימוב היה מאושר ואם בהתחלה לא הבנתי מה הוא עושה בבית היום אני מאד אוהב ומעריך אותו הוא יפה טוהר מבפנים ומבחוץ.

תראו, עונה שהתחילה ביום השלישי שלה עם סילוק של מתמודד בגלל חשיפה שלי כאן בפורטל עומרי חיון של סרטון שלו מכה קשיש (כן אלימלך קשתי, לא שכחנו אותך) לא יכולה כנראה שלא להפוך לדבר הכי טוב ששודר בשנים האחרונות על מסך הטלוויזיה. כן, כן אני לא מפריז במילים. אני קורא ביקורת באתרים, בעיתונים ובתקשורת על העונה וכל כך הרבה שטויות המבקרים האלה רושמים. אומרים שיהודה היה צריך לעוף מזמן וסתם סבלנו בעונה אילמה, אחרים אומרים שהעונה הייתה מלווה בשעורריות שכבר לא הבינו מה קורה בעונה. ויש כאלה שסתם רגילים לכתוב דברים משעממים שלא בטוח שאני ואותם מבקרים ראינו את את ערוץ, או שמי מי שמשלם להם לא כל כך אוהב לפרגן ל"רשת 13" שצריך. לא אהבתי מתמודדים בתוכנית הזאת שנים! אור סיונוב היא הדמות האחרונה שאני מעריך והייתי הכי בצד שלה גם לפני שנצחה את יורם זק ואבי ניר בבית המשפט. כל הפרטים בהמשך הטור

אז אני רוצה להגיד לכם בתור מי שהתחיל את כל הסיקור הצמוד ל"האח הגדול" לפני 13 שנה (וידוי, אם גלשתם בעונה ראשונה באתר מעריצים ל"האח הגדול" שדורג מקום 3 בגוגל בחיפוש אחרי התוכנית ברשת –  זה היה אתר שלי! סקרתי את העונה לפני הבלוג!) בעונה השניה התחלתי את הסקרים המטורפים וגם בעונות הקודמות תמיד פרסמתי ראשון את כל הסיפורים העסיסיים מהבית, את השערוריות ואת ההדחות, כולם בתקשורת לא הבינו איך כל עונה מחדש אני מפרסם את רשימת הדיירים לפני תחילת העונה. קשת רצו להרוג אותי. אבל עזבו את כל השטויות האלה – אם אני אומר לכם שלא הייתה עונה כל כך מטורפת של התוכנית הזאת כבר שנים תאמינו לי. זאת אומרת מבחינתי הריב של רמי ורד ויהודה יצחקוב הוא כל כך אלירז שדה וסער שיינפין – אלירז וסער היו חתיכים אז היה שם מלא תשוקה אבל רמי ויהודה להוטים בדרך שלהם והם היו דמויות וליהוק גאוני והריבים שלהם והפיצוצים שלהם גרמו לי להמשיך לעבוד גם בשישי וגם בשבת, וגם בשלוש בלילה כאילו איילה רשף עשתה קאמבק לבית ואני לא מוכן לעזוב את ערוץ 26

גם העונה הראשונה של שפרה, עינב בובליל, לאון ויוסי בובליל וכל החברים היו ליהוק נהדר והייתה עונה חזקה ובלתי נשכחת. אבל ב-2021 ניצחון אחד גדול ומתוק רושמים "רשת 13" לירון ויצמן, גיא זוארץ ורועי עוז העורך החדש של הריאליטי – ניצחון אדיר על יורם זק שכשל קשות ב"2025" ולאחרונה גם פרסמנו שהוא ו"קשת 12" הפסידו בתביעת ענק לדיירת לשעבר, אור סיינוב וישלמו לה 800 אלף שקל  לאחר שהתעללו בה קשות בעונה השביעית של התוכנית. אני בטוח שיורם זק – צופה בבית, רואה את הסיקור בתקשורתי ושומע שהתוכנית שלו לשעבר עדין כוסית לוהטת. גם אחרי סגירת ערוץ 22 והפיצול שהביא לירידה חדה ברייטינג בגלל המעבר ל-3 ערוצים מסחריים שלבסוף הפכו ל-2. קשת 12 ורשת 13 המהלך הזה הוריד את היוקרה ואחוזיי הרייטינג המטורפים שעליו הגיעה הפרומט המצליח. היו עונות ששידרה רשת של "האח הגדול" שממש עברו מתחת לראדר – נגיד הראשונה והמזעזעת. אבל  העונה הנוכחית ממש לא עברה מתחת לראדר – מעל 10 מיליון גולשים בחודש בבלוג שלי ואלפי אייטמים  על התוכנית בתקשורת, מאות אלפי צפיות לכל כתבה על התוכנית כאן בבלוג, דיונים ברשת ובשיחות חצר. כולם מדברים השנה על "האח הגדול" – בקיצור יורם זק מתפוצץ.

נכון, אפשר להגיד שאחרי ההדחה של לינור, דרור, גל ויהודה הגמר באיזה שהוא מקום כבר שודר אבל בואו ניתן את הכבוד האחרון לג'וזי זירה וזהבה בן – בכל זאת אחד מהם הולך לקחת זה ברור לכם? כן?! לא הרבה יאמינו לי אבל הרבה מהידיעות שלי והחשיפות שלי הם לפי תחושת הבטן שלי – אני בעיקר מתייעץ עם אלוהים לפני כל פרסום וספוילר, גם ששואלים אותי ברשת וברחוב תמיד מי יזכה בכל תחילת העונה ולרוב אני צודק או כל הסקרים שחושפים כל שבוע מי מודח מאז העונה השניה. עכשיו אני לא רוצה להישמע משוגע אבל אלוהים שלי אומר שזהבה בן לוקחת. בסקרים ובמציאות המעריצים של יהודה עברו לג'וזי אבל אם רועי עוז הגאון יתן לזהבה בפרקים הקרובים הקרובים במה קצת יותר גדולה אז אני יכולם לחותם על זה שהמיליון שלה.

אז לקראת סיום, צריך כמובן להגיד מילה טובה ולזרוק כמה מחמאות גם למהלקים שעשו עבודה כל כך טובה העונה גם שכולם ביקרו אותם על כמה שהליהוק העונה עלוב ושכולם לא סלבס והתעצבנו שהדיירים החדשים בעונה הם פליטי ריאליטי וזהבה בן. זה לא קורה הרבה, אני זוכר את כל הדיירים אפילו את זאת מחתונה ממבט ראשון שאני הרמתי לה וכולם שנאו אותה ולבסוף עוד היא עפה עלי בהודעות ואיומים באינסטגרם על איזה ידיעה עליה. אה רגע, שכחתי – קארין עליה המושלמת!!!! בואו נדבר עליה רגע, לא באמת כמה שהיא בוגרת וכמה שהיא יפה, וראיתי את התפתחיות שהבחורה הזאת עברה העונה. מגיעה לה להיות בגמר. גם לאורן אסידו המהממם מגיע להגיע לגמר וגם ולליאור ולתום. אז מי בגמר לדעתי? אני אעשה לכם את זה בסדר היציאה לדעתי: זהבה מקום ראשון, ג'וזי מקום שני, ליאור שלישי, רמי רביעי, תום חמישי. אני סתם מהמר כי את התשובות לשאלות האלה אלוהים שאני מתייעץ איתו תמיד בשביל לדעת הכל לפני כולם כבר הוא אוהב להשאיר את התשובה לרגע האחרון. (לגמר!) בקיצור אני לא יודע לאן החיים שלי ממשיכים מכאן, עוד רגע זה נגמר, עוד שבועיים כולנו נחזור לדבר על שטויות ועל אייל גולן. טוב נו אני יכול לחשוף לכם שבגלל שלא רק אני חושב שזאת הייתה העונה הכי טובה של התוכנית בשנים האחרונות – גם הפקת התוכנית והאנשים ב"רשת 13" שהחליטו לשדר לראשונה אי פעם עוד עונה של "האח הגדול" בפאקינג קיץ, עוד 3 חודשים תשודר עונה חדשה למי שלא הבין. ההפקה די נו, אני יודע שאתם קוראים פה, בבקשה תחזירו את לינור לעונת הקיץ החדשה!? בכל זאת, היא הליהוק הכי טוב שלכם בשנים האחרונים מאז נטע ברזני ב"מירוץ למיליון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן