3 ניידות משטרה הגיעו למקום! עשרות מפגנים מחוץ לבית "האח הגדול" – "תסלקו את רמי ורד האלים"

כפי שספרנו לכם לראשונה הפגנה ענקית מחוץ לבית "האח הגדול" – המעריצים של יהודה יצחקוב קוראים להפקה להחזיר הדייר שלהם הבייתה ובעיקר זועמים וצועקים "רמאות, רמי ורד אלים צריך להעיף אותו הבייתה מיד" עוד צעקו המפגינים: "רועי העורך של התוכנית תתפטר – אתה מכור" – צפו בקטעים מההפגנה!

רגע לפני ש-3 ניידות של משטרת ישראל הגיעו לבית "האח הגדול" בנווה אילן שבירושלים הספיקו בשעות האחרונות עשרות מעריצים של יהודה יצחקוב לקיים הפגנה מרשימה מול הבית המצולם. מעריצים שיצאו ביום החורפי התלבשו טוב טוב והגיעו עם שלטים שקוראים להדיח את רמי ורד מהבית. באחד השלטים נכתב: "רמי ורד אמר שהוא ישבור ליהודה את הפנים" בשלט אחר נכתב: "רועי העורך של התוכנית אתה מכור, תתפטר".

את ההפגנה המדוברת הפיק אח של יהודה יצחקוב ובתמיכתו המלאה של יהודה שלפי מקרובים מאד מאוכזב מהפקת התוכנית ושוקל את צעדיו כרגע. בהודעה שהזמינה את הגולשים להפגנה כתבו בני המשפחה של יהודה: "נגיע לנווה אילן על מנת להפגין נגד ההחלטה של האח הגדול, ולכל יושבי מי ומי בכיסא למעלה שגרמו אבל לסביבה גדולה. תרגישו בנוח להגיע באיזו גרסה שמתאימה לכם. אנחנו כאן בשביל שרמי ורד יצא מחר מיוזמתו. הפורמט שרכב על חשבון הגב של הפייבוריט שלנו ובסוף זרק אותו בשביל בן אדם בן 60 שלא יודע להתנהג. המשפטים שרמי זרק ליהודה הלילה היו על המשפחה שלו, הערות נורא קשות והאח לא עשה עם זה כלום, בושה להם וכעס עלינו".

צפו בקטעים המלאים מההפגנה המדוברת רגע לפני שמשטרת ישראל הגיעה למקום ופירזה את המפגנים הבייתה. לפי גרומים מעורבים בתוכנית אנשי הפקת "האח הגדול" וגורמים שגרים באזור הגבעה הזמנו את המשטרה למפגנים הזועמים. עוד נודע שבזמן ההפגנה ההפקה סגרה את הדיירים בתוך הבית ולא איפשרה להם לצאת לחצר הבית, כנראה בשביל שלא ישמעו את המילים הקשות שצעקו המפגינים. צפו בקטע

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן