הקטינות מהפרשה נחשפות ויוצאות למלחמה בבית המשפט: "אייל גולן הוא סרסור"

אחרי שעברו שנים רבות, פרשת הניצול המיני של הקטינות והזמר אייל גולן נפתחת מחדש בבית המשפט. כל זאת אחרי שהקטינות שהתלננו במשטרה נגד גולן הרגישו שרימו אותן בבית המשפט: "נעשה פה עוול לשלוש ילדות וצריך לדעת את זה. הציבור צריך לדעת את זה". שלוש נערות קטנות החליטו להילחם על הצדק ולצאת כנגד מערכת החוק של מדינת ישראל שסגרה את התיק ואת החשדות נגד גולן.

אייל גולן כבר חשב שהפרשה הזו נמצאת מאחוריו, אבל דווקא עכשיו זמן קצר לאחר שסיים לשבת שבעה על אביו דני ביטון שכזכור הלך לעולמו לפני כשבועיים, הוא נאלץ להתמודד מחדש עם הפרשה שכמעט גמרה לו את הקריירה. לפי הדיווח שהגיע לפורטל עומרי חיון, אייל גולן עומד להתמודד בקרוב עם מאבק משפטי קשה מאוד כנגד הנפגעות של פרשת "משחקי חברה". תביעה שהוגשה נגד הזמר והמשטרה גוררת אותו לפגישה חזיתית עם הנערות שהתלננו נגדו בבית המשפט בקרוב.

על פי המידע שהגיע למערכת, בעוד כשלושה שבועות ייאלץ אייל גולן להתייצב שוב בבית המשפט ולהתמודד עם הטענות של הנפגעות, הפעם מדובר יהיה בתביעה אזרחית שכוללת דרישה לפיצויים של מיליונים מאייל גולן בעקבות מעורבותו העקיפה והישירה בפרשה. כזכור בפרשה זו אביו היה זה שהורשע בביצוע העבירות ובעקבות זאת נגזר עליו עונש מאסר של שנתיים.

אייל גולן לעומתו לא הואשם בדבר והתיק נגדו נסגר בעקבות חוסר בראיות ולא בגלל חוסר אשמה, בזמנו הסביר אייל גולן לחוקרים כי הוא לא ידע שהוא שוכב עם קטינות וכי הנערות בפרשה שיקרו לו בנוגע לגיל שלהם. וכעת כאמור כל הפצעים מאותה הפרשה עומדים להיפתח מחדש. והקטינות שנפגעו בפרשה ממשיכות לטעון כי אייל גולן פגע בהן, ניצל אותן ואפילו העביר אותן לחברים שלו.

כאילו מדובר היה בסוג של סרסור ולא באחד הזמרים הפופולאריים בישראל. אחת מהקטינות שנפגעו בפרשה באופן בלתי הפיך היא נ' שמתארת את הסבל הרב שממנו היא סובלת בעקבות הפרשה כצלקת נפשית מטלטלת. היא אפילו פונה בצורה פומבית וישירה לזמר ואמרה לו: "לא מספיק שעשית לנו את מה שעשית לנו, אתה שולח זרועות שימשיכו את מסע ההכפשה והזלזול בנו."

כלומר נ' טוענת שמתחת לפני השטח היא סובלת מגורמים מסתוריים שמנסים לחבל במאמצים שלה לזכות בהכרה על הפגיעה שהיא חוותה בעקבות הפרשה שבה היא הייתה מעורבת. קטינה נוספת שהייתה מעורבת בפרשה היא ט' וגם לה יש הרבה מה להגיד על הנושא: "זה שאייל גולן בן אדם מפורסם וזמר במדינת ישראל, לא פוטר אותו מלקיחת אחריות". אין ספק שהנערות לשעבר מרגישות שהצדק לא נעשה.

וכעת הן מנסות להיאבק במערכת המשפט כדי להשיג את ההכרה על הסבל שנגרם להן. תוך כדי כך, ט' אחת מהנפגעות מתארת במילותיה דברים מדהימים על אייל גולן: "הוא הבטיח אותי לאנשים מבלי שאני יודעת. הוא הביא את זה לסיטואציה שהבן אדם כבר הגיע ואני פשוט צריכה להיות איתו, ואין לי איפה להגיד לא. זה סרסור במלוא מובן המילה". אין ספק שמדובר בהאשמה קשה מאוד. וכעת בית המשפט יצטרך להכריע מחדש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן