יהודה בהלם! המשטרה עצרה את כוכבת "האח הגדול" – ימית אברמוב!

בדרך לכלא נווה תרצה: שוטרים עצרו את כוכבת "האח הגדול" – ימית אברמוב! לא תאמינו מה היא עשתה! היא הודחה לאחר 50 יום בבית האח הגדול, זו הייתה הדחה דרמטית במיוחד וכעת מתברר שהדיירת לשעבר הסתבכה עם המשטרה והחליטה לפרסם ברשת סרטון בו היא מעבירה ביקורת צינית על התנהלות המשטרה. הכל התחיל לאחר שהיא החליטה להתחיל במאבק כנגד האב שנחקר בהתעללות בתינוק בן חודש.

רגע אחרי שיהודה יצחקוב, החבר הכי טוב שלה בבית "האח הגדול" סולק מהבית בגלל תקרית אלימה עם רמי ורד גם החברה הטובה – ימית אברמוב מסתבכת וכמעט נשלחת לכלא נווה תרצה לבלות שם את הלילה. אנחנו ממש לא ראינו את זה מגיע, לפורטל עומרי חיון נודע כי אחת מהמתמודדות שהשתתפו בעונה הנוכחית של האח הגדול נאלצה להתעמת עם שוטרים וכמעט שהיא נעצרה. ואנחנו מתכוונים למתמודדת לשעבר ימית אברמוב. מסתבר שימית היא פעילה חברתית מאוד לוחמנית כנגד התעללות בילדים חסרי ישע, ובעקבות הפעילות שאותה היא ארגנה, היא נאלצה להיאבק בשוטרים.

הכל התחיל לאחר שהתפרסם הדיווח הנוראי על האב מהדרום שלכאורה התעלל בבנו הקטן שנולד רק לפני חודש. התקרית האיומה הזו התגלתה לציבור בגלל שהאב החליט לפרסם סרטונים שתיעדו את רגעי ההתעללות בבנו חסר הישע ברשת החברתית טיקטוק. באחד מהסרטונים נראה האב מחזיק את התינוק בצורה מסוכנת ובסרטון אחר נראה שהוא לועג לתינוק שלו שבוכה.

ימית אברמוב אשר החליטה לנהל מאבק כנגד התופעה הבזויה, נחשפה לסרטונים הללו והחליטה לארגן הפגנה ליד ביתו של האב שהתעלל לכאורה. בעקבות זאת היא אספה את פעילי המחאה וביחד הם נסעו לקיבוץ דורות בכדי להשמיע את מחאתם כנגד ההתנהגות הפסולה של אותו האב. כנראה שבשלב מסויים ההפגנה התלהטה מעבר לצפוי, ולמקום הוזמנו שוטרים. כל זה אגב מתרחש בזמן שהחבר הכי טוב שלה – יהודה יצחקוב מסולק מבית "האח הגדול" לאחר שהוא נקלע לפיצוץ אלים עם רמי ורד.

אבל נמשך בסיפור על ימית – השוטרים הוזמנו לזירת ההתרחשות בעקבות בקשת התושבים לאחר שאילו התלוננו על הרעש הרב שעושים המפגינים ועל כך שהם מפרים את השלווה באיזור שבו רגילים בדרך כלל להקשיב לצרצרים. לאחר שניידת משטרה הגיעה למקום, השוטרים דרשו מהמפגינים לקפל את ההפגנה ולעזוב את המקום וימית ממש לא אהבה את זה: "משטרת ישראל הגיעה אלינו במקום להגיע לאבא כמו שאתם רואים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן