פפראצי בלעדי! מה מסתתר בבטן ההריונית של גל גדות? בן או בת? חשיפה ראשונה!

אז מה יש לגל גדות בבטן? בן או בת? הגיע הזמן לחשוף את זה! אתם חייבים לראות את גל גדות מספר ימים לאחר ההודעה על ההריון השלישי. נראה שהכוכבת ההוליוודית מתנהגת בצורה סופר זהירה בעקבות נתוני התחלואה שקיימים בלוס אנג'לס. לא ידוע לנו אם גל תרצה להתחסן בחיסון של פייזר נגד הקורונה בגלל שהיא נמצאת בהריון ועדיין חסרים נתונים על איך שהחיסון משפיע על נשים בהריון.

אחרי שגל גדות החליטה לחשוף לעיני כל הצופים בטקס גלובוס הזהב את העובדה שהיא נמצאת בהיריון, החליטה הכוכבת הישראלית לצאת לסיבוב של פינוקים ברחובות לוס אנג'לס. למזלנו הצלחנו להשיג את התמונות המפתיעות בהן גל נצפית יוצאת מהרכב המפואר שלה. ככה זה כשהופכים להיות אחת הכוכבות המצליחות בהוליווד, בכל פינה מסתתרים להם צלמים. עכשיו פורטל עומרי חיון חושף שגל מצפה לבת נוספת בהריון החדש.

אבל כפי שאתם רואים בתמונות גל מנסה להסתיר את עצמה מעיני הציבור כדי שהיא תוכל להספיק את כל הסידורים שהיא אמורה לעשות. אתם יודעים זה לא שאנחנו נמצאים בתקופה רגילה בה נמצאים ברחוב בכל רגע נתון אלפי אנשים ברחוב, בכל זאת אנחנו נמצאים בתקופת משבר עולמי בעקבות מגפת הקורונה ותנועת הרכבים על הכביש והאנשים ברחובות היא דלילה יחסית.

אבל עדיין בשביל כוכבת ענקית כמו גל גדות כל יציאה מהבית לסידור קטן עשויה להסתיים במרדף של עשרות מעריצים כדי להשיג חתימות או תמונות או סתם כדי להתבונן באחת מהכוכבות הכי פופולאריות בהוליווד בשנים האחרונות. וכשהיא נמצאת בהריון השלישי שלה, בתקופת מגפה, אנחנו בטוחים שהיא לא כל כך מרגישה בטוחה בעצמה ומעדיפה להימנע מקהלים גדולים.

לזכותה ייאמר שהיא בהחלט מקפידה על ההנחיות כפי שניתן לראות בתמונות, גל מסתובבת עם מסיכה על פניה בכל העת. ואפילו תוך כדי כך גם ניתן לראות שהיא גם שומרת על תזונה נכונה ואוכלת פירות. באחת התמונות ניתן לראות שהיא אוחזת בקליפת בננה, תפוח ובקבוק מים. אם לא היינו יודעים שהיא בהריון היינו חושבים שהיא מתכוננת למרתון או משהו בסגנון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן