פרסום ראשון: יהודה יצחקוב סולק מבית "האח הגדול" לאחר שהרביץ לרמי ורד

צפו בסרטון מהמכות! עומרי חיון בחשיפה ראשונה – יהודה יצחקוב סולק הלילה (חמישי) מבית "האח הגדול" לאחר שעבר על חוקי הבית והרביץ מכות לרמי ורד! בעבר יהודה התפוצץ על רמי וקיבל אזהרה לפני הדחה מהתוכנית והלילה הוא באמת הודח לאחר 90 יום.

אחרי צנזור של 3 שעות בערוץ 26 אפשר לחשוף את האמת: הדייר יהודה יצחקוב הודח מבית "האח הגדול" לאחר 90 יום – למעשה יהודה עבר על חוקי הבית ושוב פעם תקף את רמי ורד מילולית ופיזית. הפקת התוכנית החליטה לסלק אותו מהבית. מדובר בדייר השלישי שיוצא מהבית העונה לא כמודח. הראשון היה אלימלך קשתי שהודח לאחר שנחשף בפורטל עומרי חיון סרטון שלו מכה קשיש והשני היה דרור שעזב לאחרונה את הבית בדרמטיות.

לפורטל עומרי חיון נודע שההחלטה על סילוקו של יהודה מהתוכנית פחות מ-20 ימים לפני הגמר הגדול התקבלה בגלל תקרית נוספת של יהודה יצחקוב עם הדייר רמי ורד. לפי גורמים בהפקת "האח הגדול" – בין השניים התלהט וויכוח שנגרר לפסים אלימים ובשלב מסוים נכנס יהודה לחדר "האח הגדול" ואיים שאם ההפקה לא מסלקת את רמי מהבית הוא לא עומד בזה יותר ויוצא להרביץ לו בשידור חי. יהודה גם זרק בחדר כמה משפטים קיצונים על רמי שגרמו לאנשי הפקת התוכנית לחשוב שוב על המצב הנפשי בו נמצא יהודה ולבסוף החליטו להדיח אותו. השידור בערוץ 26 צונזר במשך מספר שעות

במהלך הלילה הוכנס יהודה לחדר "האח הגדול" ושוחח עם הצוות של התוכנית והפסיכולוגית שהוקפצה במיוחד – בחדר האח הודיעו ליהודה שהוא לא יכול להמשיך להיות דייר בבית "האח הגדול" ושהאירועים האלימים עם רמי חוזרים על עצמם והוא כבר קיבל אזהרה לפני הדחה לפני כחודש בריב הקודם והדרמטי עם רמי. מקרובים ליהודה מספרים שבכלל לא התרחשה תקרית אלימה רק קללות ואלימות מילולית.

אמא של יהודה קיבלה שיחה מהפקת התוכנית והוקפצה לנווה אילן במהלך הלילה בשביל לקבל את יהודה כשיצא מהבית וחזר לעולם שלא בטוח שהוא שפוי יותר. שעות אחרי הדחתו כתב אחיו של יהודה בקבוצת התמיכה שלו בפייסבוק שהוא מארגן הפגנה בשעות הצהריים מחוץ לבית "האח הגדול" למען חזרתו של יהודה לתוכנית – עוד כתב האח נגד הפקה ורמי ורד: "הפורמט שרכב על חשבון הגב של הפייבוריט שלנו ובסוף "זרק" אותו בשביל בן אדם בן 60 שלא יודע להתנהג"

מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "יהודה יצחקוב יצא הלילה מבית האח הגדול לאחר שעבר על חוקי הבית: הדייר יהודה יצחקוב עזב הלילה את בית האח הגדול לאחר 90 ימים, וזאת בשל הפרת חוקי הבית. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יהודה לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. כל הפרטים על עזיבתו של יהודה, מחר בשידור החי ברשת 13."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן