דרמה בערוץ 12: לאן נעלמה אילנית לוי? המחלה המסתורית והסודית שתקפה את הכוכבת המפורסמת

איזה שבוע מלחיץ עבר על אילנית לוי, לא תאמינו מה פצעון אחד קטן יכול לגרום למלכת היופי לשעבר. מזה מספר ימים שאילנית לוי הפסיקה להעלות סרטונים ותמונות לאינסטגרם ועבור המעריצים שלה מדובר בדבר מאוד לא רגיל, הם הרי רגילים לקבל טעימה וירטואלית מאילנית כמעט כל יום וכעת הם כבר ממש דואגים. 

זוכרים שדיווחנו לכם על ההעלמות המסתורית של אילנית לוי מהרשתות החברתיות? ובכן כעת אנחנו יכולים לחשוף שמדובר היה בדרמה מאוד גדולה, אפילו יותר ממה שחשבנו כי בעקבות אותה בעיה שגרמה לה להעלם מהפוסטים באינסטגרם, היא עמדה גם להעלם מיום צילומים מאוד חשוב. אבל בעקבות מספר טיפולים שהיא עברה, הצליחה אילנית להתגבר על הבעיה ולהגיע ליום הצילומים כרגיל.

כפי שדיווחנו לכם לפני כמה ימים, אילנית סבלת מפצעון מאוד מעצבן על האף שקוראים לו ככל הנראה "הרפס אף". ועבור מישהי שהמקצוע הראשי שלה הוא להיות דוגמנית, ולהראות תמיד במיטבה, זאת בעיה של ממש שעשויה לגרום למשבר באולפנים השונים שאילנית מופיעה בהם לטובת הצילומים. אבל נראה שלמרות כל ההיסטריה, אפשר לחזור לנשום בקצב רגיל.

כן, אילנית הצליחה לפתור את הבעיה בכוחות עצמה, אז כל אותן מאפרות או מאפרים אשר היו אמורים להכין אותה ליום הצילומים החשוב יכולים כעת לנשום לרווחה. דמיינו לכם מצב בו היה עליהם להתמודד עם הסיטואציה המלחיצה בכוחות עצמם בזמן שאילנית כל כך לחוצה. וסביבה עשרות אנשי הפקה שמנסים לעמוד בלוח הזמנים הצפוף, זה עשוי היה להיות אירוע מאוד לא נעים עבור כל המעורבים.

אבל כאמור, כולם יכולים עכשיו לנשום רווחה. כי אחרי כל הדרמה והעלמות המסתורית מהרשתות אילנית לוי תגיע לצילומים למרות הפצעון העקשן שהיה לה על אף. וכל זאת תודות למספר תכשירים ומשחות שאילנית מרחה על פניה. אז אם חשבתם שהיא מנהלת חיים מושלמים דעו לכם שגם מלכת היופי לשעבר נאלצת להתמודד עם בעיות קטנות כאלה שעשויות היו בטיפול לא נכון, להפוך לבעיות גדולות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן