רמי ורד על לינור סביניק?! – "בחורה צריכה לגמור ואני טוב בזה.. אני ממש עובד בזה"

לינור שימי לב! רמי ורד מתגעגע והוא אפילו מתגעגע לשיחות שלכם על סקס ומיניות – עכשיו הוא שוב נתפס לעיני המצלמות משתף רגע אינטימי שלו עם המין הנשי ככה זה כשאתה נמצא בבית אחד עם כל כך מעט נשים אטרקטיביות שמתלבשות בתחפושות סקסיות. תוסיפו לזה גם מוזיקה, אוכל והמון אלכוהול וקיבלתם מתכון בטוח לעליית המתח המיני בתוך בית האח.

לאחר כל השערוריות סביבו בעקבות ההתרעמות הציבורית על התנהגותו בבית האח הגדול, רמי ורד שוב מייצר סערה סרטון ממסיבת פורים שהייתה בבית "האח הגדול" מתגלגל מחדש ברשת ורמי ורד שוב מככב. והפעם מדובר באמירה כללית ולא באמירה פרטנית בעקבות היחס שהעניק ללינור סביניק בזמן שהיא עדיין הייתה בתוך המשחק. לפורטל עומרי חיון נודע על סרטון מאוד מסקרן שדלף לרשת בו רמי החליט להתוודות על יכולות העל שלו בכל מה שקשור לעינוג של נשים.

כן, אנחנו יודעים זה נשמע לכם הזוי, אבל מסתבר שלרמי ורד יש עוד כמה כישרונות בארסנל הכלים שלו. מסתבר שהקומיקאי המוכשר שידוע ביכולת הכתיבה המשעשעת שלו, התברך גם ביכולת לגרום לנשים להגיע לאורגוזמה. אין ספק שמדובר בכישרון מאוד נחשק שכל גבר היה רוצה להשיג. אבל לפי דעתו של רמי, זה כישרון שהוא כבר יודע טוב מאוד איך להשתמש בו.

בסרטון שדלף לרשת והצלחנו לשים עליו את ידינו ניתן לראות את רמי מנהל שיחה מאוד אישית עם אורן אסידו שהפך בשבוע האחרון למתמודד מאוד מבוקש בבית האח הגדול. זאת במיוחד לאחר שהוא כיכב בפרק של מוצאי שבת שם שודר הקטע שבו הוא הכין לכל הדיירים בבית בשרים עשויים היטב שגרמו להנאה גדולה לכל מי שטעם מהם. אין ספק שהמעמד שלו בבית השתפר.

וכעת בסרטון הזה מדובר ברגע מאוד אינטימי של שני המתמודדים אורן אסידו ורמי ורד שהרגישו ממש חופשי אחד עם השני, כנראה בעקבות כל האלכוהול שזרם שם. ואתם יודעים איך זה, ברגע שמתחילים לשתות, ויש מוזיקה, אוכל טוב ואווירה טובה אז אפשר גם להתחיל לדבר על הדברים שמעניינים באמת וזה הרגע שבו רמי בחר לבשר לאורן על היכולת המיוחדת שלו: "בחורה חייבת וצריכה לגמור, אני ממש טוב בזה – זה העיסוק העיקרי שלי" הצהיר רמי בשידור חי. לא מאמינים? צפו בקטע המלא! ואם לינור קוראת פה עדיף שתסגרי את הדפדפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן