שוברת את הלב: דורין אטיאס חושפת את האמת על אלימות נגד נשים!

כבר זמן מה שאנחנו שומעים על מקרים מזעזעים של אלימות כלפי נשים והנושא הזה הפך לאחד הנושאים המדוברים ביותר בסדר היום החברתי. כעת מסתבר שזה נמצא גם באג'נדה של רשת חנויות ידועה מאוד, המשביר לצרכן. לפורטל עומרי חיון נודע כי הרשת החליטה לצאת בקמפיין מיוחד נגד התופעה הקשה של אלימות כלפי נשים והשתמשה במוצרים שלה לתזכות שהם רק מוצמרים ולא כלים לאלימות נגד נשים. 

בחודשים האחרונים עם הדיווחים הרבים בתקשורת על האלימות כלפי נשים, הנושא קיבל דחיפות של ממש. ויש כאלו שהחליטו שעליהם לנסות לעשות מעשה כדי לשנות את המצב. הפעם מדובר ברשת המשביר לצרכן, שהחליטה לנצל את הקמפיין הפרסומי של החברה לטובת מאבק באלימות כלפי נשים במשפחה ובכלל. אל הקמפיין הרשת הצליחה לגייס כוכבת של ממש, והיא תשתף פעולה עם דורין אטיאס מ"ערב טוב עם גיא פינס".

דורין אטיאס למי שלא זוכר היא מבקרת אופנה ישראלית, ובמשביר לצרכן מאוד רצו לגייס אותה לטובת הקמפיין בגלל שמדובר באישה דעתנית ואמיצה אשר תמיד מקפידה לומר את דעתה גם אם היא פחות מקובלת. לאורך השנים היא הצליחה להסתכסך עם מעצבי אופנה רבים. זכורה במיוחד ההתקפה של מעצב האופנה יוסף פרץ אשר האשים אותה במצב הרעוע של תעשיית האופנה.

אבל גם זה לא מנע ממנה להמשיך ולומר את דעתה בזמן הפריים טיים. צופים רבים נהנו לצפות בה מגישה את פינת האופנה שלה ומשמיעה את הביקורת שלה ללא מעצורים. בשנים האחרונות דורין הצליחה גם לריב עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי. זה קרה לאחר שברזילאי לבשה בגד ים בשבוע האופנה ודורין פשוט לא יכלה לסבול את זה. בתגובה לכך, נטע הזדעקה על הביקורת שהיא קיבלה מדורין ואמרה שמדובר במישהי שבכלל לא מכניסה כלום לפה.

וכעת בעקבות העמידה האיתנה של דורין, במשביר לצרכן החליטו להפוך אותה לפרזנטורית שלהם ולעבוד איתה ביחד על הקמפיין שלהם שיכלול מסרים נגד אלימות כלפי נשים. כחלק מהקמפיין הרשת תשתמש במסרים עם תוויות שיוצמדו למוצרים, כמו: "תזכורת ליום האישה – הנעליים נועדות רק לנעילה על הרגליים", "החגורה מיועדת רק להידוק מכנסיים", "התכשיטים לא נועדו לתיקון המצפון", ו"המייקאפ לא נועד להסתרת סימני אלימות". את הקמפיין התקשורתי מוביל חברת גולן נהרדעא תקשורת ואת התמונות צילם רפי דלויה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן