אלה לי נגד נועה קירל: "בן הזוג שלך התחיל איתי, מרגי בוגד בך"

דרמה בתעשייה! האם מרגי באמת בגד בנועה עם אלה לי? כל האמת על גל השמועות! מה קורה שיש שתי זמרות שמתחרות על לב המעריצים שאחת מהן כבר הצליחה להשיג את הפריצה וזכתה בתהילה, קמפיינים, והמון חוזים. והשנייה נמצאת על הגל? ובכן זה מתכון להתפתחות של יריבות סוערת. וזה בדיוק מה שקורה בין נועה קירל לזמרת הצעירה אלה לי להב שהחליטה לעצבן ולהשתמש בבן הזוג שלה בשביל זה

לא תאמינו איזו ידיעה עסיסית יש לנו בשבילכם, מסתבר שיש מישהי שלא יכולה לסבול כנראה את העובדה שהפנים של נועה קירל מקבלות כל כך הרבה זמן מסך לאחרונה. אחרת יהיה קשה מאוד להסביר את המעשה הנקמני שהיא עשתה במיוחד בשביל לעצבן את זמרת הפופ מספר אחת בישראל היום, נועה קירל. ואנחנו מתכוונים לזמרת אלה לי להב שהחליטה להצטלם עם מרגי. מקורב לקירל הספיק להגיב על כך ואמר: "אלה לי פרסמה את הסלפי עם מרגי ללא ספק במכוון".

בתגובות לתמונה שפירסמה אלה לי התפתח דיון בין המעריצים שהתחלו להפיץ שמועות שמרגי בוגד בנועה עם הזמרת הצעירה. כמובן שמדובר רק בשמועות. למי שלא יודע יהונתן מרגי הוא בן הזוג של נועה קירל, השניים התחילו לצאת באופן אקסקלוסיבי לפני למעלה משנתיים אי שם בשנת 2018. אבל הסיפור ביניהם עוד התחיל לפני זה. אתם בטח שואלים איך ואיפה? ובכן כמצופה מכוכבים כל כך צעירים שמשתייכים לדור הסמארטפונים, הכל למעשה התחיל ברשתות החברתיות. השניים פרסמו במשך מספר חודשים רמזים בפוסטים ברשתות החברתיות.

והמעריצים לאט לאט התחילו לקלוט את הרמזים והשמועות החלו להתעופף בכל הרשת. יש גם מי שחושב שהם התחברו בצורה טובה כל כך בגלל ששניהם נפרדו מבני הזוג הקודמים שלהם באותו הזמן, פחות או יותר. וכמובן הזמן הרב שהם בילו בהכנות לפסטיגל, עשה את שלו וחיזק עוד יותר את הקשר ביניהם עד שזה הפך לזוגיות רומנטית וכיום כמה שנים אחר כך. אלה לי להב, שרואה בנועה קירל יריבה של ממש, החליטה להרגיז אותה עם סלפי משותף עם מרגי.

זה סוג של חציית גבול, אנחנו מאמינים שקירל לא תשתוק על זה ובוודאי תחשוב על תגובה כלשהי. תראו, זה לא שהם תכננו מראש לעשות את זה, זה נראה כמו התרחשות מקרית שאלה לי להב החליטה לנצל. היא ומרגי פשוט הופיעו באותו מקום, ואיכשהו הם נתקלו אחד בשני והחליטו לעשות את הסלפי הזה, אבל מבין שניהם רק אלה לי בחרה לפרסם את התמונה ברשת החברתית ואילו מרגי פשוט ניסה להימנע מכל זה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן