צפו בפיצוץ! גל נכנסה לבית ואמרה בשידור חי ליהודה: "תזכה בכסף ושיהיה לך לתרופות"

סערה בריאליטי! גל נכנסה לבית אמש יחד עם לינור ואמרה אמירה על יהודה שישארו אותנו בהלם! לפורטל עומרי חיון הגיע תמונות ממש מעניינות של דיירות האח הגדול לשעבר משוטטות במתחם של המגורים ושוהות לצד הדיירים. וכל זאת לאחר שצופים רבים התאכזבו מאוד בשבוע האחרון לאחר שהם לא ראו אותן נכנסות לבית האח. ועכשיו מסתבר שאותן דיירות קיבלו פס חופשי וזכו לשוחח עם הדיירים באופן צמוד.

אתם לא תאמינו מה קורה עכשיו בבית האח הגדול, לפורטל עומרי חיון נודע כי שתי המודחות שהיו הכי דומיננטיות העונה מבין נשות הבית, גל גברעם ולינור סביניק נכנסו בחזרה לבית האח הגדול ואנחנו לא מתכוונים לשהייה בסוויטה בה שהה יהודה יצחקוב לאחר שהמתין לסימן מההפקה שהוא יכול לשוב אל הדיירים, אלא ממש למתחם המגורים עצמו. מתמונות שהגיעו לפורטל עומרי חיון נראה כי גל ולינור ממש נמצאות בתוך המתחם.

ואם זה לא מספיק לכם אז לידי פורטל עומרי חיון הגיעה תמונה בה מופיעה גל גברעם בפינת העישון של הבית כשהיא יושבת על הספה בחצר ממש קרוב לצידם של המתמודד אורן אסידו והזמרת זהבה בן. כזכור בימים האחרונים דיווחנו לכם על כך שהדיירות לשעבר גל גברעם ולינור סביניק נכנסו לסוויטה הנפרדת שיש במתחם של האח הגדול. אולם כעת נראה שהן חצו את הקווים וממש נמצאות בתוך המתחם עם הדיירים.

מעבר לכך גם דלף לרשת סרטון בו גל גברעם מעבירה ביקורת חריפה מאוד על הסיכוי הגבוה של יהודה יצחקוב לזכות במיליון שקלים. והיא אמרה זאת בזמן שהיא ניהלה שיחה עם השחקן ליאור כלפון. באותה שיחה בחרה גל להשתמש במטאפורה כדי לתאר את הסיטואציה שלה בבית האח הגדול והיא אמרה לליאור כך: "אתה מכיר את זה שאתה מקבל קנס על כלום?"

והיא ממשיכה: "חנית בכחול לבן ונגיד קיבלת קנס 150 שקל ואז אתה אומר יאללה שיהיה לו לתרופות? אז זה מה שאני אומרת פה עכשיו". כלומר גל מתכוונת לכך שיהודה השיג את המעמד שלו בבית האח הגדול בצורה לא הוגנת והיא מאחלת לו שהוא לא ייהנה מהכסף הזה. לאחר שליאור שמע את זה הוא ניסה להרגיע אותה ואמר לה: "יכול להיות שמגיע לו גם טפו טפו סבבה, הכל טוב, כל עוד הוא משחק הוגן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן