שי חי בהלם: אור סיונוב תקבל פיצוי של 800 אלף שקל מיורם זק והפקת "האח הגדול"

היא הייתה אחת המתמודדות הזכורות ביותר באח הגדול, והיא סבלה מהתעללות מצד הפקת התוכנית ובעיקר מהדייר שי חי וכעת שנים אחרי שאותה עונה בה היא השתתפה הגיע לסיומה, היא הצליחה סוף סוף לקבל את הפיצוי הכספי שאותו היא כל כך רצתה מההפקה. פורטל עומרי חיון חושף בפניכם פרטים מהניצחון של אור סיונוב על הפקת האח הגדול בבית המשפט.

אם צפיתם בכל העונות של האח הגדול, אז השם אור סיונוב אמור להגיד לכם הרבה. למי שדורש תזכורת אז נזכיר שמדובר במתמודדת שהשתתפה בעונה השביעית של האח הגדול, אי שם בשנת 2016. הרבה זמן לפני שמגפת הקורונה הגיחה לעולם וסגרה את כולנו בבתים בדומה למה שקורה בתוכנית הריאליטי הזו מבחינה מסויימת. ועכשיו כמעט חמש שנים לאחר שהודחה מבית האח הגדול היא עומדת לקבל מאות אלפי שקלים מההפקה לאחר שעברה בעונה השביעית של הריאליטי התעללות מצד ההפקה ומצד הדייר שי חי.

הצופים הוותיקים של התוכנית בטח שואלים את עצמם איך זה יכול להיות הרי הזוכה של עונה זו הייתה שי מיקה, והיא בכלל זכתה בדירה. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי להסביר לכם מה קורה בין ההפקה של התוכנית לבין המתמודדים או לבין אלה שהשתתפו בעבר בתוכנית. למי שלא זוכר באותה עונה אור סיונוב הייתה היריבה הכי גדולה של אחד המתמודדים האהובים ביותר בתוכנית שי חי.

ולאחר שהיא הודחה היא זכתה לקבל המון הודעות נאצה ממעריצים של שי חי. שנה מאוחר יותר סיונוב הוציאה את הספר "סוף משחק" שבו היא תיארה את כל הסבל שנגרם לה בתוכנית. למי שלא זוכר באותה עונה יורם זק היה האח הגדול וסיונוב התלוננה על כך שיורם וההפקה בצורה שיטתית הרסו לה את התדמית והפכו אותה לדמות מרושעת. בזמנו היא אפילו אמרה כך: "הוא הכניס אותנו לסיפור מחריד, סאדיסטי ואלים".

ובשלב מאוחר יותר היא הבינה שהזכויות שלה נפגעו בבית האח הגדול והיא החליטה לבקש פיצויים של קרוב למיליון שקל מההפקה אך לאחר שהיא לא נענתה היא החליטה לתבוע אותם בבית המשפט. ושם היא ניהלה איתם מאבק משפטי ארוך שנמשך ארבע וחצי שנים. ולפני שלושה חודשים היא סוף סוף השיגה הכרה בסבל שהיא עברה לאחר שבית המשפט קבע שעל חברת אנדמול וקשת לפצות את סיונוב בכ-800 אלף שקלים בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לה בגין ההשתתפות בתוכנית. מי שיצא בזול מכל זה הוא העורך של "האח הגדול" באותם ימים – יורם זק שלא שילם וגם לא התנצל בפני אור על היחס שהיא זכתה לקבל ממנו באותה עונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן