רן דנקר חושף: "בתקופה שיצאתי עם נינט – הייתי עם חצי מהגברים של תל אביב"

כידוע לכם זאת לא תופעה חדשה כשמוזיקאי מחליט לכתוב שיר על האקסית שלו, הרי בדיוק בשביל זה הם מנהלים לפעמים מערכות יחסים רומנטיות. חיי הזוגיות נחשבים למקור השראה מאוד משמעותי של המון יוצרים. אבל מה קורה כשמוזיקאי ידוע לאו דווקא בגלל קריירת המוזיקה שלו, מחליט ביום אחד להוציא שיר חדש על האקסית והוא קורא לזה "בית משוגעים"?

מי הם אותם גברים ונשים שרן דנקר היה איתם? בשיר החדש על האקסית נינט טייב – ועל זה שהיה עם חצי עיר. כבר למעלה מחמש שנים חלפו מאז רן דנקר החליט לעשות את הצעד האמיץ לצאת מהארון. המעריצות שלו בוודאי זוכרות את הרגע הזה כרגע שבו נופצו כל החלומות שלהן לרסיסים. בזמנו רבות מהן הפילו את האשמה על נינט טייב שגרמה לו להבין שיותר כיף לו לבלות עם גברים. וכעת הבין השחקן המוכשר שהגיע הזמן לדבר על התקופה הזו, שהייתה מאוד סוערת עבורו והוא עושה זאת בשיר חדש.

את הפרסום על יציאת השיר בחר דנקר לעשות בצורה מאוד יצירתית. גם הוא כנראה יודע שהמקום הטוב ביותר לבשר לעולם על היצירות שלך זו היא כמובן הרשת החברתית. והוא הבין שכדי לייצר עניין בשיר החדש שלו, הוא יכול פשוט להשתמש בכל אותן נקודות רגישות של האירועים המשמעותיים שקרו בחייו. וכך הוא החל בימים האחרון לפרסם פוסטים מסתוריים עם רקע שחור.

בהתחלה המעריצים והמעריצות לא הבינו שמדובר בחלק מקמפיין והם פשוט נדהמו מהשאלות המפתיעות שכתב רן דנקר בדיוק על הדברים שהכי מעניינים אותם. בכל יום הוא בחר לפרסם פוסט אחר ברקע שחור שכולל שאלה אחרת על חייו האישיים. הפוסט הראשון שהוא פרסם התייחס רק לשם של השיר, שם הופיע הכיתוב עם השם של השיר "בית משוגעים". וכל העוקבים שלו התחילו לנחש במה מדובר.

כעבור שלושה ימים ללא אף עדכון לגביו או לגבי הפוסט המסתורי, החליט דנקר לזרוק למעריצים עצם נוספת והעלה פוסט נוסף בו הוא כתב את השאלה הבאה: "איך אתה לא מזמין לחתונה?". המון מעריצות נדהמו מכך ואמרו שהוא זרק פצצה והלך. 24 שעות אחר כך הם קיבלו פוסט מסקרן נוסף והפעם הוא כתב: "מתי החלטת לצאת?" ומיד אחריו הוא העלה עוד פוסט בו כתב "תגיד, זה לא אתה זה שהיה אז עם נינט?". ורק אחר כך התברר לכולם שזה הכל חלק מהקמפיין על השיר החדש שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן