אופיר לוי מ"האח הגדול" חושף: "אני חולה סרטן ונמשך לגברים"

בזמן שישבתם מול המסך בבית שלכם, וצפיתם בדיירים בבית האח הגדול. מסתבר שיש דייר אחד שלא סיפר לכם את כל האמת. מדובר בחשיפה מאוד מפתיעה על דייר שחשבנו שאנחנו כבר מכירים. כעת לאחר שהודח, אופיר לוי שנכנס עם הדיירים החדשים  והצליח לשרוד מספר הדחות, חושף את האתגר של חייו, המאבק במחלת הסרטן. בנוסף לכך, הוא גם החליט גם לחשוף שהוא מעוניין לבחון את המיניות שלו מחדש.

אנחנו ממש לא ראינו את זה בא, מסתבר שאופיר לוי שהודח ביום שבת האחרון מבית האח הגדול, מחזיק בבטן סוד אפל בלתי צפוי. לפורטל עומרי חיון נודע שלמרות שאופיר משדר לכולם בכל רגע שהכל בשליטה, הוא מתמודד עם מחלה מאוד קשה, סרטן. וזאת התמודדות שמאוד מפתיעה אותנו, כי כל מי שראה אותו על המסך באח הגדול העונה, לא הצליח להבחין בשום דבר חריג.

ואפילו מעבר לכף, אופיר לוי היה מתמודד שהקרין סופר חיוביות ואהבת אדם, הוא אמנם היה בבית האח הגדול רק חודש ימים וזה לפעמים לא מספיק זמן בשביל לעלות לדיירים אחרים על העצבים או בשביל שהדיירים יעלו לך על העצבים, אבל עדיין אופיר תמיד שידר אנרגיה טובה לשאר הדיירים וגישה חיובית, ורבים ככל הנראה שאלו את עצמם מדוע הוא משדר כל כך הרבה אופטימיות.

אז עכשיו לאחר שיצא מהבית אופיר לוי בן ה-44 החליט לחשוף את המחלה הקשה שאיתה מתמודד. מדובר בצעד מאוד אמיץ, הוא הסביר שהוא עשה את הצעד הזה כדי להיות מקור של השראה לחולים אחרים שמתמודדים עם הקושי הזה ומונעים מעצמם הרבה דברים בחיים, בגלל הקושי שהם חוויים. וזאת מטרה מאוד נעלה מצידו של אופיר שאמר בריאיון: "המטרה שלי בחשיפה הייתה הרצון לחזק אנשים שנמצאים במצבים מסוימים וחוששים לדבר ולהוציא".

ועכשיו גם מסתבר שכדי להתחיל בתהליך הריפוי שלו, אופיר היה אמור לעבור את הטיפול הכימותרפי הראשון ביום כניסתו לבית האח הגדול. אבל הוא נאלץ לדחות זאת כדי לעמוד בחוקי הפורמט של התוכנית. בנוסף לכך, אופיר גם החליט לחשוף שהוא מעוניין לבחון את גבולות המיניות שלו. ולבדוק אם הוא מסוגל להיות במערכת יחסים רומנטית עם גבר. וכך הוא אמר: "אני נותן פה הצהרה שאני הולך להרגיש אם זה משהו שאני יכול להתחבר אליו, כי אני חושב שאם כן זה יהיה נפלא, זה ליהנות מכל העולמות וליהנות מאהבת אמת לגבר או אישה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן