מצמרר! שמעתם מה הדבר העצוב שקרה לתינוקת שבבטן של גל גדות?!

רגע אחרי שגל גדות חשפה שהיא בהריון – מה קרה לתינוקת הקטנה שבבטן שלה? לאחר טקס פרסי גלובוס הזהב הרשת סערה והכל בגלל כוכבת ישראלית אחת שבחרה ללבוש שמלה נדירה ביופייה שהסתירה את הבטן שלה. ומכאן השמועות עשו להן כנפיים וכל המעריצים בטוחים שהכוכבת הישראלית, האישה שלנו בהוליווד, נמצאת בהריון בפעם השלישית בחייה ולבסוף צדקו.

וואו איזו סערה התחוללה ברשת מדובר בחרושת שמועות של ממש על הכוכבת הישראלית הגדולה ביותר שיש לנו כיום בהוליווד. אנחנו מאמינים שאתם יודעים למי אנחנו מתכוונים אבל אם עדיין לא ניחשתם אז נוכל לגלות לכם שאנחנו מתכוונים לגל גדות. הרשת סערה ולבסוף גל גדות אישרה שהיא בהריון שלישי ומצפה לבת – בתגובות לפוסט שלה התפתח דיון על מצבה של התינוקת לאחר שרצו שמועות שגל גדות אושפזה בבית חולים באמצע ההריון המדובר. לאחר בדיקת פורטל עומרי חיון גדות והתינוקת בסדר.

כאמור הכל התחיל בעקבות השמלה שגל בחרה ללבוש, אבל זו לא רק הייתה השמלה אלא האירוע שאליו היא הופיעה. וזה היה אירוע חשוב מאוד שזוכה לרייטינג עצום של מיליוני צופים ואנחנו מדברים על טקס פרסי גלובוס הזהב. למי שלא יודע טקס פרסי גלובוס הזהב הוא טקס שנערך בפעם בשנה לכבוד סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה מצליחים. הפרס מוענק על בסיס בחירת איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד.

ואל הטקס שנערך הלילה לפי שעון ישראל, הוזמנה גם גל גדות, שם היא נבחרה להעניק את הפרס על הסרט הזר הטוב ביותר. וההופעה שלה בטקס הייתה נוצצת במיוחד. היא בחרה ללכת על המראה הקלאסי והופיעה בתספורת מאוד אלגנטית שמזכירה קצת שנות ה-60 ואל כך היא הוסיפה שמלה לבנה של גיבאנצ'י שהוסיפה לה המון קלאס וחשפה את הרגליים המהממות שהיא התברכה בהן.

לאחר ההופעה המעניינת שלה בטקס, המון עיתונאים התרשמו ממנה מאוד ופרגנו לה על הטעם הטוב והמיוחד שהיא הביאה אל הטקס. חלק אף הגדילו לעשות ואמרו שגל גדות הייתה בין הכוכבים שהצליחו לשדרג את הטקס הזה עקבות הלבוש שאיתו הם בחרו להגיע. אבל כאמור היו גם כאלה שהחלו לפתח תיאוריות לגבי הסיבה שגל גדות בחרה ללבוש שמלה שכזו וטענו שהיא ככל הנראה בהריון שלישי וצדקו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן