דרמה בערוץ 13: גיא לרר הורדם, נותח ואושפז בבית חולים! מה מצבו כרגע?!

לאן נעלם גיא לרר מהמסך? הוא אושפז ועבר ניתוח בבית חולים! הלם! עומרי חיון עם כל הפרטים – אז נכון אנחנו נמצאים בימים של מגפה ואנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מאיפה תגיע הצרה הבאה. וזה מאוד מלחיץ לגלות שאחד מהאנשים שבהם אתם רגילים לצפות באופן קבוע נעלם בצורה פתאומית מהמרקע, מבלי לספק הסברים. אך כעת אפשר לחשוף מה הסיבה שבגללה גיא לרר נעלם בימים האחרונים. ולמה זה נגמר באשפוז בבית חולים?

לא שמעתם מה קרה לגיא לרר? מכירים את זה שאתם רגילים לעשות משהו קבוע באותה השעה ובאותו היום ולפתע ביום אחד בהיר, השגרה שכל כך אהבתם והתרגלתם אליה לפתע נקטעת? ובכן זה מה שקרה לצופי התוכנית של גיא לרר, שהתרגלו לבהות בו מנעים להם את הזמן על המסך אולם בימים האחרונים ההרגל החביב שהם פיתחו לפתע נקטע ולא באשמתם, מסתבר שגיא לרר פשוט עבר הליך רפואי ונאלץ להיות מאושפז בבית חולים.

או במילים אחרות הוא עבר ניתוח שגרם לו להעדר מהתוכנית. אנחנו בטוחים שאתם הייתם רוצים לדעת איזה ניתוח הוא עבר. אז ראשית תנו לנו להרגיע אתכם ולספר לכם שלא מדובר באיזשהו ניתוח קריטי שעוברים אנשים בגילאים מבוגרים אלא רק בניתוח שנקבע מראש לטיפול במחיצות והסינוסים באף. או במילים אחרות כן גיא לרר עבר ניתוח אף, האמת זה מפתיע אותנו.

כי לא חשבנו שגיא יבחר לעשות ניתוח פלסטי בשלב הזה של חייו, בטח לאחר שהוא כבר הצליח לפרוץ ולהפוך לדמות ציבורית ידועה בתקשורת שגם זוכה להמון פופולאריות. למי שלא יודע גיא הוא המנחה המיתולוגי של תכנית "הצינור" בערוץ 13. מדובר בתוכנית שעוסקת בעינייני אקטואליה ובעיקר במה שמתרחש ברשת האינטרנט, התוכנית סיגלה לעצמה מומחיות בכל מה שקשור לתרבות האינטרנט.

וגיא לרר שהחל להגיש את התוכנית כפינה שבועות בחדשות סוף השבוע הצליח לזכות באהדת הקהל ומשם קצרה הדרך לתוכנית עצמאית משלו. ועכשיו לאחר שהוא נעלם לכמה ימים, הרבה מאוד מעריצים שמו לב לכך ולא הפסיקו לשלוח לו הודעות פרטיות שבהן הם דאגו לשלומו. אך גיא דאג להרגיע אותם ופרסם תמונה שלו לאחר הניתוח ממיטת בית החולים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן