נחשפים: יוגב אלקיים ובת הזוג החדשה – המפיקה הראשית של "חתונה ממבט ראשון"

אחרי שחשפנו בפניכם כי אחד המשתתפים בתוכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון הצליח למצוא אהבה בתוכנית אבל הרבה לאחר שהיא נגמרה, אנחנו סוף סוף יכולים לאמת האת השמועה הזו. לידי פורטל עומרי חיון הגיעה תמונה משותפת של בני הזוג שצולמה ככל הנראה באיזושהי מסיבה בלוקיישן מסתורי במדבר. פורטל עומרי חיון עם הפרטים

פורים זה זמן מצוין למסיבות וחגיגות ותחפושות, וזאת גם הזדמנות נהדרת לזוגות חדשים להתנסות קצת בסוג של משחק מקדים ולהתחפש לדמויות סקסיות. וזה בדיוק מה שניסה לעשות יוגב אלקיים, כוכב התוכנית חתונה ממבט ראשון. לפורטל עומרי חיון הגיע תמונה משותפת ראשונה של יוגב אלקיים ובת הזוג החדשה שלו התחקירנית של התוכנית חתונה ממבט ראשון, דנית גרינשטיין.

אין כמו פורים כדי להוסיף קצת פלפל ליחסים, אנחנו לא בטוחים למה בדיוק הם התחפשו אבל נראה ששניהם נראים מאוד מרוצים והעיקר החיוך. חייבים להודות שהתלבושת של דנית נראית מאוד אטרקטיבית ואנחנו בטוחים שהיא תעשה את העבודה כמו שצריך ותגרום ליוגב להבין שהוא מצא מכרה של זהב. והאמת היא שגם יוגב לבש תחפושת מעניינת מאוד שמשתלבת היטב עם השחור שלבשה דנית.

נראה שיוגב סוף סוף הצליח למצוא את הבחורה שתעשה לו נעים בגב בלילה וזה לא היה פשוט בכלל להזכירכם. המסע של יוגב בתוכנית חתונה ממבט ראשון לא הסתיים בהצלחה. לטענתו הכישלון נבע בגלל בחירה לא מתאימה של ההפקה ששידכה לו בת זוג שונה מהבחורות שאיתן הוא רגיל לצאת. אבל עכשיו אחרי שהוא ודנית החליטו להפוך לבני זוג, נראה שהוא בהחלט יכול לייחס את ההצלחה לחתונה ממבט ראשון.

כזכור לפני כמה שבועות פורטל עומרי חיון דיווח לכם על השמועות של בת הזוג החדשה של יוגב אלקיים ועל כך שמדובר במישהי מצוות ההפקה של התוכנית והיא התחקירנית, של התוכנית. אמנם מאז תום העונה חלפו כבר למעלה משנתיים ויוגב עצמו אפילו החליף מספר בנות זוג מאז אבל מסתבר כי מה שהתחיל כקשר על בסיס מקצועי בין משתתף בסדרת ריאליטי לעובדת של ההפקה, הפך כעת לזוגיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן