צפו! לינור סביניק וגל גברעם נכנסות לבית "האח הגדול" – הסרטון המלא מהקטע שצונזר!

הפקת "האח הגדול" הבטיחה שכולנו נראה את כניסה של גל ולינור לבית אבל צנזרה הכל! מה קרה באמת אתמול בלילה ואיפה נמצאות כרגע לינור וגל בתוך בית "האח הגדול" – והאם הם פגשו את הדיירים?

אחרי שפורטל עומרי חיון חשף לראשונה את סוג של גלגל ההצלה שעשו ב"האח הגדול" ללינור וגל שהחזירו אותם לבית – איפה הן באמת? אתמול בפרק לא הראו את הכניסה שלהם לבית אבל לנו נודע שאחרי הצינור בערוץ 26 היה מפגש דרך המסך של הדיירים עם גל ולינור אבל הן מבלות בסויטה סודית ומנהלות משם את הבית. סערה גדולה התרחשה אצל מעריצי האח הגדול ממש סוערים, כל זה בעקבות שידור הפרק של מוצאי שבת בו הובטח לצופים כי הם עומדים לראות סצנה דרמטית במיוחד שבה יככבו המתמודדות שהאחרונות שהודחו מבית האח הגדול, לינור סביניק וגל גברעם. שתי המתמודדות האלו נחשבו בתקופה בה בילו בבית האח לשתיים מהמתמודדות הדומיננטיות ביותר בבית.

על פי מה שההפקה תכננה שתי הדיירות לשעבר אמורות היו להיכנס לבית האח ו"להתחיל לנהל את הבית" כפי שהקפידו לומר מספר פעמים במהלך התוכנית צמד המנחים, לירון ויצמן וגיא זוארץ. אולם למרות ההבטחות של המנחים, לא שודרה סצנת הכניסה המחודשת של הבנות אל בית האח הגדול. וזה עורר זעם רב אצל הצופים אשר ציפו לכניסה הדרמטית. עוד נדוע לפורטל עומרי חיון שאתמול אחרי שידור הפרק עודכנו הדיירים על מצב הקורונה בחוץ ועל החיסונים המתקדמים – ההפקה הציעה לדיירים להתחסן למי שמעוניין בכך.

למי שלא יודע, נעדכן שמדובר בשתי מתמודדות מאוד אימפולסיביות וסוג של קאמבק שלהן אל בית האח הגדול עשוי לייצר דרמה גדולה מאוד ולהבעיר אש בתוך הבית. לאחר שהצופים שמעו על כך שההפקה מתכוונת לשתף את המתמודדות הפופולאריות שהודחו שוב בתוכנית, נרשמה התרגשות גדולה, ורבים מאוד מהצופים חיכו בקוצר רוח לרגע החזרה שלהם אל הבית.

אבל כאמור בפרק של אתמול, לא שודרה בסופו של דבר הכניסה שלהן אל הבית וספק אם היא קרתה בכלל כי השידור צונזר. קיים סיכוי סביר ששתי הדיירות לשעבר ככל הנראה ישוכנו בסוויטה שבה התגורר במשך 24 שעות, יהודה יצחקוב לאחר שההפקה התכוננה להחזיר אותו לבית האח הגדול בעקבות התרגיל שהיא עשתה לדיירים. מאותה סוויטה הן צפויות לנהל את הבית ולקיים פגישות בחלק מהחדרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן