סוף לסכסכוך! אופירה אסייג פגשה לראשונה את הבת הקטנה של אייל גולן

אופירה פגשה את מיאל גולן הקטנה! אתם חייבים לראות את זה! האם ידעתם שאופירה אסייג ואייל גולן לא דיברו אחד עם השני במשך שנה שלמה? בעבר הם היו חברים ממש קרובים וגילו אחד לשני הרבה מאוד סודות. אבל לאחר שאייל גולן הפסיק לעקוב אחרי אופירה אסייג באינסטגרם, היא נפגעה ממנו מאוד וניתקה איתו את הקשר ואפילו לא הגיעה לראות את מיאל הקטנה לאחר שהיא נולדה. אבל כל זה השתנה בשבוע האחרון.

מאז שנודע כי אייל גולן החליט בשבוע האחרון לשבת שבעה בביתו ברחובות, הוא זוכה לאינספור ביקורים מפתיעים מאנשים שאיתם היו לו סכסוכים.  כזכור בימים האחרונים דיווחנו לכם על הביקור המפתיע של אופירה אסייג. כולנו היינו בהלם לאחר שמגישת הטלוויזיה הפופולארית החליטה לבקר אותו ולשים את מה שקרה ביניהם בצד. כעת אנחנו חושפים בפניכם מה התרחש באותו ביקור היסטורי.

לפורטל עומרי חיון נודע כי אייל גולן מאוד שמח לאחר שאופירה הגיעה לביתו, זה מאוד ריגש אותו לראות אותה עושה את הצעד האמיץ הזה. וברגע שהוא ראה אותה הם מיד התחבקו והתחילו לשוחח. אייל כל כך התרגש לראות אותה בגלל שהוא לא חשב שהיא תגיע לבקר אותו. אבל אופירה אמרה שבעברו הוא גם עשה משהו דומה לזה. והוא הגיע לנחם אותה בביתה לאחר שהוריה הלכו לעולמם.

בעקבות הביקור, אופירה גם ציינה את זה: "אני לא שוכחת מאיפה באתי ומי ניחם אותי כשההורים שלי ז"ל נפטרו. אייל גולן הגיע ראשון אז לשבעה בדימונה. שנדע רק שמחות". בנוסף לכך, אופירה גם ניצלה את הרגע והצליחה לראות בפעם הראשונה את הבת הקטנה של אייל גולן ודניאל גרינברג, מיאל. לאחר מכן היא אפילו הצליחה לשוחח עם האישה שנמצאת לצידו גם ברגעים כאלה, דניאל.

כזכור הכל התחיל עם הידיעה על מות אבא שלו מסיבוכי מחלת הקורונה ונמשך בהתלבטות הקשה אם להגיע להלוויה שלו ולשבת עליו שבעה למרות שהם היו בנתק בשנים האחרונות אך כאמור הוא החליט לעשות זאת בדרך שלו. בעקבות זאת, הגיעו לבקר אותו אנשים שהוא לא האמין שיעשו את הצעד הזה בגלל סכסוכים גדולים שהיו לו איתם וכך התחילו בטפטופים לעלות אליו לרגל בשביל לנחם אותו, בני פרץ מי שהיה המנהל האישי שלו במשך שנים, איתי לוי ונסרין קדרי זמרים וכפי שציינו גם אופירה אסייג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן