מספרים חודשים אחרי מותו: תביעת הענק של משפחתו של יהודה בארקן

לא תאמינו איך משפחתו של יהודה בארקן החליטה להגיב לטובקיסטית אחת מירושלים אשר תקפה את יהודה ברשת בזמן שהוא נאבק על חייו. מסתבר שמשפחת בארקן החליטה לתבוע את אותה הגולשת תביעת דיבה, עורך דין הגיש את התביעה בשמו של בנו של יהודה בארקן אמר שמדובר באירוע משפטי חריג אבל חוקי.

מספר חודשים כבר חלפו מאז איבדה תעשיית הבידור הישראלית את אחד מהיוצרים האהובים שלה, ואנחנו מתכוונים כמובן ליהודה בארקן. כזכור יהודה בארקן היה אחד מהשחקנים המפורסמים של הקולנוע הישראלי, הוא זכור בעיקר בגלל סרטי הבורקס שבהם הוא השתתף. הוא הלך לעולמו בגיל 75 בעקבות נגיף הקורונה, זה קרה בחודש אוקטובר בשנה שעברה. ובימים האחרונים מסתבר שהוגשה לבית המשפט תביעה אשר נושאת את שמו.

כן, אנחנו יודעים אתם ממש לא ראיתם את זה מגיע. אבל לפורטל עומרי חיון הגיע מידע על כך שהתובע שמופיע בכתב התביעה הוא לא אחר מאשר יהודה בארקן המנוח. מה שעומד מאחורי התביעה, היא פגיעה בשמו הטוב. בזמן שדווח בתקשורת על כך שיהודה בארקן מאושפז במצב קשה בבית החולים בעקבות מחלת הקורונה. החליטה גולשת אחת מירושלים כי מדובר בהתחזות.

בעקבות זאת, היא החלה לכתוב תגובות בנושא, שגרמו ככל הנראה למשפחתו להתרגז מאוד על כך. אותה גולשת מירושלים חשבה ככל הנראה שמדובר באיזושהי קנוניה. ומגפת הקורונה היא למעשה מציאות דמיונית, שהומצאה על ידי גורמים עלומים כלשהם. לאחר שנודע על אשפוזו של יהודה בארקן בעקבות הדבקות בנגיף הקורונה, כינתה אותו הגולשת הירושלמית: "מתחזה".

אבל היא לא הסתפקה רק בזה, מסתבר שהיא גם כתבה שמדובר ב-"שקר מוחלט" ושהקאמבק של יהודה בארקן לכותרות בתקשורת נובע אך ורק בגלל שהוא מתחזה לחולה. והיא רמזה שהוא עושה את זה בגלל שהוא הסתבך עם חובות גדולים והוא חייב הרבה כסף. "אז בשביל לקבל קצת כסף שיכול לכסות קצת את חובותיו מה הבעיה לקחת שפעת רגילה ולהפוך אותה למחלה רצחנית?" כתבה אותה גולשת ופגעה מאוד בשמו של יהודה בארקן ובבני משפחתו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן