זה מה שעשתה אילנית לוי עם נשים שעבדו כזונות

אתם לא תאמינו באיזה מסיבת פורים החליטה אילנית לוי להתארח, לפורטל עומרי חיון נודע כי אילנית לוי הוזמנה להתארח במסיבת פורים בדירת מסתור לנשים שמנסות לצאת ממעגל הזנות. מדובר במפגש חגיגי שנערך במיוחד לקראת חג הפורים שבא עלינו לטובה. ואילנית לוי היא למעשה פעילה ומתנדבת למען המטרה הנעלה.

יש לנו ידיעה מרעישה עבורכם, אם אתם עוקבים באופן קבוע אחרי הקריירה של אילנית לוי, אחת מהדוגמניות הישראליות הכי מפורסמות ומגישת טלוויזיה חיננית כיום. בוודאי אתם מאמינים שאתם יודעים עליה כל פרט. כמו למשל שהיא הוכתרה כמלכת היופי של ישראל לפני 20 שנה ושהיא הייתה נשואה לזמר אייל גולן, אבל יש משהו שאתם לא יודעים עליה, מסתבר שאילנית גם מתנדבת למען נשים שמנסות לצאת ממעגל הזנות.

כן, לפורטל עומרי חיון הגיע מידע על כך שאילנית לוי שמה לה כמטרה לסייע לנשים אשר מנסות להיחלץ מתעשיית המין. נשים רבות שמתחילות בגיל צעיר לעסוק בזנות כדי להתפרנס ולשרוד מתקשות לאחר מכן להפסיק לעבוד במקצוע הזה, אם זה בגלל חרדות כלכליות או בגלל שהן מאויימות על ידי גורמים מסויימים ששולטים בחיים שלהן. ומדובר בבעיה של ממש, והתופעה הזו ממש כאבה לאילנית והיא החליטה להקדיש את זמנה לכך.

בעקבות זאת אילנית החלה לחפש מקום אשר בו היא תוכל לתרום מעצמה כדי להפסיק את הסבל. היא האמינה שהיכולות המקצועיות שלה, הניסיון שהיא צברה, הביטחון העצמי והקשרים שהיא פיתחה במשך שני עשורים שבהם היא מככבת בשלל קמפיינים, תוכניות ופרוייקטים יוכלו לסייע לאותן נשים לשים סוף למעגל ההרסני של חייהן. בסופו של דבר אילנית הצליחה למצוא את המקום שבו היא תהיה מסוגלת זאת.

וזה קרה באמצעות התנדבות לפרויקט סלעית, מדובר בפרוייקט שנועד לסייע לנשים אשר התפרנסו ממתן שירותי זנות וכעת הן מחפשות דרך להפסיק עם זה. הפרוייקט הזה הוא חלק מפרוייקט לאומי לחיסול תופעת הזנות במדינה. ובמסגרתו הם מציעים לנשים שזקוקות לכך גם מקום לינה בטוח, סוג של דירת מסתור לנשים שעושות את הצעדים הראשונים שלהם כדי לברוח מחיי הזנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן