בקרוב: הרגעים האחרונים והמצולמים של ציפי רפאלי לפני הכניסה לכלא יחשפו

מאז שציפי רפאלי התנדבה לשאת בעונשה של בר, בגלל עבירות המס שביצעה הבת שלה בר רפאלי. ולאחר שבית המשפט הסכים שהיא תיכנס במקומה לכלא, עדיין לא זכינו לשמוע אף תיעוד על מה שעבר על משפחת רפאלי בתקופה הסוערת הזו, אולם כעת מסתבר שיש מי שתיעד את הכל והוא עומד לפרסם את כל מה שעברה ציפי רגע לפני שהיא נכנסה לכלא.

אתם לא תאמינו למה שאנחנו הולכים לספר לכם על אחת מהמשפחות הכי מפורסמות בארץ, ואנחנו מתכוונים למשפחת רפאלי, כלומר משפחתה של הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, בר רפאלי. לפורטל עומרי חיון הגיע מידע על קיומו של סרטון מאוד מסקרן בו ציפי רפאלי חושפת את עצמה בפני המצלמה רגע לפני שהיא נכנסת לכלא. מדובר בחשיפה אישית של אחד מהרגעים הקשים של חייה.

מי שאחראי על התיעוד המסקרן הזה הוא הבן שלה דור רפאלי. למי שלא יודע דור רפאלי עומד להיות אחד מהמשתתפים בעונה הבאה של "מחוברים". הם הרבה זמן לא היו בכותרות אז רק נזכיר למי ששכח שמדובר בסדרת דוקו ריאליטי במסגרתה נבחרים מספר משתתפים כדי לצלם את חייהם בצורה עצמאית ובדרך הם חושפים בפני הצופים את כל הסודות שלהם.

העונה הבאה של התוכנית תהיה העונה התשיעית שלה, היא עלתה לשידור בפעם הראשונה לפני 11 שנה. וכעת עומד דור רפאלי לחשוף בפנינו את כל הצדדים המסקרנים של חייו שטרם זכינו לראות ובמיוחד בזמן שהוא ליווה את אימו בתקופה הלחוצה שעברה על המשפחה שלהם בעקבות ההסתבכות של אחותו, הדוגמנית המפורסמת, בר רפאלי. בסרטון שצילם דור הוא מצליח לתעד את אימא שלו ציפי זמן קצר לפני שהיא נכנסת לכלא.

אפשר להגיד שמדובר בסוג של ריאיון אחרון לפני הכניסה שלה לכלא. ואין ספק שמדובר בתיעוד שמעורר סקרנות רבה בקרב המון מעריצים. וכעת נותר לנו להמתין לשידורה של הסדרה. יחד עם זאת, כדאי לציין שאנחנו עדיין לא בטוחים כיצד יבחרו העורכים של התוכנית לשדר את הריאיון הזה, כי גם הם יודעים שמדובר במכרה זהב של רייטינג ואפילו קיימת אפשרות שהם יחליטו להשתמש בחומר הזה לטובת הפקה של פרק מיוחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן