לינור סביניק: "רמי ממש לא אלים כלפי נשים – זה מטורף להוציא אותו כזה"

לאחר שהיא הודחה מבית האח הגדול, מחליטה לינור סביניק לצאת לתקשורת ולהסביר את ההתנהגות התוקפנית והשתלטנית של רמי ורד, כפי שנצפתה בפרקים האחרונים של העונה ה-11 של האח הגדול. בריאיון לינור למעשה מתייחסת לכל הטענות: "אני בחורה חזקה אי אפשר להגיד לי מה לעשות ועם מי להיות, אי אפשר וזה גם לא קרה אני נשארתי חברה של יהודה". 

זוכרים את הסערה הגדולה שהייתה ברשת בעקבות היחס הנוראי של רמי ורד כלפי לינור סביניק. למי שלא זוכר אנחנו מתכוונים לאותו פרק של האח הגדול ששודר לפני כשבוע שגרם לזעזוע אצל ארגוני הנשים ואצל המון נשים פמיניסטיות אשר התרעמו על מערכת היחסים שנצפתה על המסך במסגרת התוכנית. באותו פרק הפגין רמי ורד התנהגות מאוד פוגענית כלפי המתמודדת לינור סביניק ועכשיו היא מבהירה מה בדיוק התרחש שם.

כזכור לינור הודחה מבית האח הגדול לפני כמה ימים וכעת לאחר שהיא יצאה מהבית, יש לה סוף סוף הזדמנות להסביר את מה שהתרחש שם וזה מה היא אומרת על רמי בעקבות הטענות על היחס שלו כלפי נשים: "רמי מגנה התנהגות כזאת, רמי לא יקבל אותה, ולו בתירוץ הכי קטן". כלומר היא טענה שרמי בכלל לא התכוון להתנהג בצורה הזו והוא כנראה לא שם לב שהוא עובר את הגבול.

לפעמים דברים שנראים בתוך בית האח הגדול בצורה מסויימת, נראים מבחוץ בצורה מאוד שונה במיוחד שמוסיפים לזה את הדרמה שיוצרים העורכים של התוכנית. וזה בדיוק מה שאמרה לינור בנושא בזמן שהיא החליטה לתקוף בחזרה את כל מה שהאשים את רמי בהתנהגות אלימה כלפי נשים. "הוא לא פטרון ולא רודן ולא גבר כזה וכל מה שבחרו להגיד עליו, הוא לא."

היא גם דיברה על התפיסה הכללית של רמי על האלימות ממנה סובלות נשים והיא אמרה שרמי מגנה התנהגות שכזאת, הוא אף פעם לא יהיה מוכן לקבל תופעה כזו ולא אף הסבר להתנהגות שכזו. במשך כל העונה הוא לא הפסיק לדבר על כמה שהוא סולד מהתופעה הזו של נשים מוכות ועל כך שמוצאים אותן מהבית והן אלה שלאחר מכן צריכות לחיות עם הילדים בחוץ. עוד היא הוסיפה שאם הייתה מרגישה שהיא נמצאת במצוקה בגלל רמי היא בחיים לא הייתה מאפשרת לזה לקרות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן