צפו בתמונות! אופירה אסייג הגיעה לנחם את אייל גולן שפרץ בבכי בשבעה על אביו שמת

אייל גולן עבר בשבוע האחרון מלא טלטלות, הכל התחיל עם הידיעה על מות אבא שלו מסיבוכי מחלת הקורונה ונמשך בהחלטה הקשה שקיבל להגיע להלוויה שלו ולשבת עליו שבעה למרות שהם היו בנתק בשנים האחרונות. בעקבות זאת, הגיעו לבקר אותו אנשים שהוא לא האמין שיעשו את הצעד הזה בגלל סכסוכים גדולים שהיו לו איתם וכך התחילו בטפטופים לעלות אליו לרגל בשביל לנחם אותו, בני פרץ שותפו העסקי לשעבר, איתי לוי ונסרין קדרי זמרים מצליחים מאוד אותם אייל טיפח וכעת גם מגישת הטלווזיה אופירה אסייג החליטה לבקר ולשים הכל בצד.

אתם עומדים להיות ממש מופתעים לאחר שתקראו את הידיעה הבאה, מדובר בדיווח על איחוד בין שני חברים טובים לשעבר שהפכו ליריבים וכעת נראה שהם עומדים להפוך שוב לחברים. ואנחנו מדברים על אייל גולן ואופירה אסייג. לפורטל עומרי חיון הגיע מידע לגבי פגישה שנערכה בין השניים בביתו של איילן גולן בעקבות האבל שלו על אביו שהלך לעולמו בגיל 71.

לאחר שנודע לאופירה על כך שאביו של אייל גולן הלך לעולמו, היא ידעה שהיא תהיה חייבת לשים את המשקעים בצד ולהגיע לבקר אותו בשעתו הקשה. כזכור השניים הסתכסכו בעקבות פרשת "הסרת העוקב באינסטגרם". לפני קצת יותר משנה וחצי אייל גולן החליט להפסיק לעקוב באינסטגרם אחרי הרבה מאוד אנשים, ביניהם גם חברתו הקרובה אופירה אסייג.

הוא עשה זאת בגלל שהוא אמר שנמאס לו לראות את החוויות שעוברות על אנשים אחרים, כמו מה הם אוכלים? איפה הם מבלים? מה הם קונים לעצמם? ולאן הם טסים? הוא החליט להתמקד אך ורק בבני משפחתו הקרובים. כאמור בין האנשים אחריהם הוא הפסיק לעקוב, נמצאה גם אופירה אסייג והיא לקחה מאוד קשה את הצעד שלו, אולי אפילו הכי קשה מבין כולם והיא החליטה להשיב לו כגמולו, והיא הסירה את העמוד שלו מהחשבון שלה והפסיקה לעקוב אחריו באינסטגרם.

אבל זה לא הסתיים כאן, לאחר שאופירה גילתה שאייל ממשיך לעקוב אחרי אנשים אחרים בתעשיית הבידור כמו למשל איתי לוי, נסרין קדרי ועדי לאון היא ממש רתחה עליו ואמרה שהיא לא מבינה למה הוא בחר לעקוב אחרי אנשים שהיא יודעת שהוא לא אוהב, ואילו אותה שהיא הייתה ממש קרובה אליו הוא בחר להסיר מהפיד שלו באינסטגרם. והיא הבינה שהיא כנראה לא חברה טובה שלו, אולם עכשיו בשעה שהוא יושב שבעה בביתו, היא החליטה להתגבר על הסכסוך ולהגיע לנחם אותו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן