חשיפה! זאת הסיבה האמיתית שבגללה דרור קונטנטו עזב את בית "האח הגדול"

אז דרור קונטנטו עוזב את הבית הגדול לאחר 81 ימים ואחרי ההלם הגדול אנחנו מתחילים לנתח את הסיבות שגרמו לו לעשות את הצעד הזה. לפי המידע שהתקבל במערכת, דרור תכנן לצאת מהבית בעיקר בגלל הגעגועים לביתו הקטנה יכול להיות גם שהייתה סיבה נוספת שגרמה לו להבין שכדאי לו לצאת וזאת התובנה שהיא קיבל לאחר שהוא השתתף במשימת הגמר המדומה, שם הוא ככל הנראה הבין שהוא לא יצליח לקחת את המיליון. 

אז מה גרם לדרור לעזוב את בית האח הגדול? הבת הקטנה זה דבר ראשון! אבל במיוחד עבור אלו מביניכם שהתעוררו מאוחר ופספסו את האקשן שהיה אתמול בבית האח הגדול. המעריצים הוותיקים של תוכנית הריאליטי כבר יודעים שבבית האח הגדול הכל יכול לקרות ושום דבר לא ידוע מראש. וזה בדיוק מה שקרה אתמול, לאחר שדרור קונטנטו הבין שהוא לא מסוגל לבלות עוד דקה בבית האח הגדול והוא חייב לצאת החוצה כדי לפגוש את ביתו הקטנה.

כאמור אתמול בערב, התרחשה דרמה גדולה בבית האח הגדול לאחר שדרור קונטנטו החליט לפנות לאנשי ההפקה ולבקש לצאת מהתוכנית. אנשי ההפקה ניסו לדבר אל ליבו ולשכנע אותו להמשיך להשתתף בתוכנית, אבל כל ניסיונותיהם נכשלו בגלל שדרור כבר לא יכול היה לסבול את הגעגועים הגדולים לבת הקטנה שלו "שושו". כזכור לפני כשבוע כתבנו לכם על המכתב המרגש שהבת שלו כתבה לו.

וכעת אנחנו מבינים שיכול להיות שהמכתב הזה שיחק תפקיד חשוב בהודעת הפרישה של דרור. באותו מכתב כתבה הבת שלו כך: "אבא אני שולחת לך חיבוק גדול ומזכירה לעצמי כל הזמן שלא נשאר עוד הרבה". יכול להיות שדרור קיבל את האפשרות לקרוא את הדברים שביתו כתבה וזה טלטל את עולמו. חשוב להזכיר באותו המכתב הבת שלו גם כתבה: "אני מבטיחה לך שברגע שאתה חוזר, אני לא מפסיקה לחבק אותך ולמלא אותך בנשיקות. התגעגעתי אליך כל כך אבל עדיין לא מספיק בשביל שתחזור".

כלומר היא ניסתה לגרום לו להחזיק מעמד שם, אבל כאמור הוא החליט בסופו של דבר לפרוש. אז בעקבות ההודעה הנחושה שלו, הוקפצו אל האולפן צמד מנחי התוכנית, לירון ויצמן וגיא זוארץ שהגיעו כדי לצלם את הריאיון שלו לאחר היציאה מבית האח, הריאיון צפוי להיות משודר בפרק הבא של האח הגדול. בנוסף לכך, בעקבות היציאה המוקדמת שלו מהבית דרור גם צפוי להשתתף בשבוע האופנה של ישראל שבו יחשוף את העיצובים האחרונים שלו, האירוע צפוי להיות משודר בסוף מרץ ומדובר באירוע חשוב מאוד לדרור שיכול להיות שגרם לו לבחור לצאת מהבית דווקא בשלב זה, שלושה שבועות לפני הגמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן