מלכת יופי נעצרה לאחר שמכרה סמים והייתה מעורבת בנסיון רצח!

יש לנו ידיעה מאוד מעניינת לחובבי סרטי האקשן שביניכם, דמיינו לכם סיפור על נערה צעירה שזוכה בתואר מלכת היופי, מכירה גבר שרמנטי עם הרבה כריזמה, מתחתנת איתו. מקימה משפחה לתפארת ולאחר מספר שנים מוצאת את עצמה מנהלת את אחד מארגוני הפשע הגדולים במקסיקו בצורה נועזת ומעוררת השתאות, עכשיו פקחו את העיניים ותחזרו למציאות כי הסיפור הוא לא פרי דמיונם של תסריטאים מוכשרים.

טוב זה לא יכול להיות יותר פסיכי מזה, לפורטל עומרי חיון נודע כי מלכת יופי לשעבר שזכתה בתחרות היופי שנערכה בעיירה קנאלס במקסיקו נעצרה אמש בעקבות מעורבות בסחר בסמים. כן, אתם קוראים נכון, בחורה נאה שהצליחה לקטוף את תואר מלכת היופי ב-2007 מוצאת את עצמה כעבור כמעט 14 שנים מאחורי הסורגים בעקבות מעורבות בפשיעה חמורה. זה הסיפור של אמה קורונל איספרו.

האמת היא שאמה קורונל איספרו לא לבד בסיפור הזה, ככה זה שאת מתחתנת עם המאפיה. אנחנו נשמח לעדכן את מי שלא יודע שאמה קורונל איספרו היא אשתו של האיש שמנהל אימפריה של פשע במקסיקו, חואקין גוזמן שידוע בכינוי "אל צ'אפו". מי שעוקב אחר הפרסומים בנושא אמור לדעת שאל צ'אפו נעצר בעקבות עסקי הסמים שלו לפני 6 שנים ומאז אשתו אמה, נכנסה חזק לעניינים והחלה לנהל את אימפריית הפשע שבנה בעלה.

וזה לא שהיא תכננה להמשיך עם זה כל חייה, היא ידעה שמדובר רק בעבודה זמנית, ואפילו היא ניסתה בעבר לשחרר את בעלה מהכלא במבצע נועז שרואים רק בסרטים. לפי המידע שהתקבל בזמנו ביחידת המודיעין המשטרתית, מסתבר שאמה קורונל הייתה אחראית ביחד עם בניו של אל צ'אפו על חפירה של מנהרה באורך קילומטר וחצי כדי לנסות להבריח את אל צ'אפו מהכלא.

אבל זה לא הכל, מסתבר שהמבצע הזה היה תצוגת תכלית למבצעים נועזים בעורף האויב. כי מתכנני המבצע לא רק רכשו את הקרקע כדי שיוכלו לחפור את המנהרה בלי הפרעות, אלא גם קנו משאית משוריינת וכל נשק רבים כדי שיסייעו להם בבריחה. אם אתם עדיין לא מתרשמים אז תנו לנו רק לציין שהם אפילו הצליחו להבריח אל תוך הכלא ל-אל צ'אפו שעון GPS כדי שהם יוכלו לדעת איפה נמצא התא שלו ואיך כדאי לחפור את המנהרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן