האקס של כוכבת מרכזית בערוץ 12 חטף אותה ל-8 שעות, גזר את שיערה והכניס לה אגרופים לבטן

וואו איזה בלאגן יש בערוץ 12! יהיה לכם קשה להבין את הסיפור הנורא הזה. איך בני זוג שאהבו פעם יכולים להגיע ליד סכסוך אלים, מכוער כל כך. על פי הדיווח שהתקבל ישראלית לשעבר שכיכבה בעבר בתוכנית ריאליטי ישראלית הותקפה בצורה חמורה מאוד על ידי בן זוגה. אולם היא מסרבת בשלב זה לאשר שזו אכן הייתה היא שעברה את התקיפה הקשה.

לא תאמינו מה עברה כוכבת ריאליטי ישראלית שמתגוררת כיום באמריקה, לפורטל עומרי חיון הגיע מידע על התעללות חמורה ממנה היא סבלה בעקבות התנהגותו האלימה של בן זוגה. התקרית הזו התרחשה בימים האחרונים, בה הצעירה חוותה התעללות כל כך חמורה עד שזה נראה כמו תיאור שלקוח מסרטי האימה. לפי הדיווחים שהתקבלו  מדובר בתקרית מזעזעת שעשויה לגרום לכם לסיוטים אז תקראו בזהירות.

התקרית הזו זכתה גם לכותרות מרעישות בתקשורת האמריקאית. על פי הדיווח כוכבת הריאליטי הישראלית  ג' (כרגע אנחנו מנועים מלחשוף את שמה המלא) הייתה מעורבת בתקרית אלימה עם בן זוגה יוסף אזור. לפי המידע שהתקבל עולה כי בן זוגה תקף אותה בצורה אלימה, קשר אותה עם חבלים, ניסה לפגוע בה על ידי שימוש בכיריים החשמליים ואם זה לא הספיק אז הוא גם גזר את השיער שלה.

התקרית הזו גרמה לרעש תקשורתי גדול בקהילה הישראלית במיאמי, מסתבר שיוסף אזור אחד מחברי הקהילה הישראלית בניו יורק הצליח לגרום לתדהמה גדולה בקרב הקהילה הישראלית במיאמי. ובת הזוג שלו ג' שמתגוררת בפלורידה הייתה בעבר כוכבת של ממש בתוכנית ריאליטי ישראלית והפכה לדמות מוכרת בקהילת בוגרי הריאליטי הישראליים. בעקבות התקיפה האלימה שהיא עברה, בן זוגה נעצר אבל בחקירתו הוא טען כי לא הוא אשם באלימות אלא בת זוגו, לפי טענתו היא הייתה זו שהחלה את הריב האלים.

אולם בת הזוג שלו ג' מתארת התרחשות שונה של האירועים, לפי הגרסה שלה ג' אשר הפכה לסוג של ידוענית במקומית במיאמי לאחר שהיא עברה לשם מישראל, המתינה בביתה למשלוח של אוכל שהיא הזמינה בטלפון. בשלב מסויים היא שמעה דפיקות בדלת וכשהגיעה לפתוח אותה, היא ראתה לטענתה את יוסף אזור שדחף אותה וגרם לה ליפול על הרצפה, לאחר מכן הוא משך בשיער שלה והפציר בה לגלות לו את הסיסמה לטלפון הסלולרי שלה. לאחר שהיא סירבה הוא קשר אותה בחבלים בידיים וברגליים והשאיר אותה במצב הזה במשך זמן רב, מספר שעות. במהלך פרק הזמן הזה הוא גם איים עלייה שיהרוס לה את הפנים עם חומצה וגם ניסה לפגוע בה באמצעות חניקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן