צפו בתמונות! איתי לוי ובני פרץ הגיעו לנחם את אייל גולן בשבעה על אביו שמת

לא ראינו את זה מגיע ואנחנו מאמינים שגם אתם, מדובר בצעד מפתיע של שני אנשים שכעסו מאוד על אייל גולן. המחלוקת שלהם עם הזמר הייתה כל כך גדולה עד שלא ניתן היה להחביא אותו מאחוריי דלתיים סגורות. זה היה סכסוך מכוער שהתנהל בתקשורת עם חילופי האשמות הדדיים וכעת בזמן שאייל גולן יושב שבעה בביתו, בחרו השניים לנצל את ההזדמנות כדי להביע את תנחומיהם. 

שמעתם מי הגיע לתמוך באייל גולן בשעתו הקשה בעקבות מות אביו. לפורטל עומרי חיון הגיע מידע מאוד מעניין לפיו 2 אנשים איתם אייל גולן היה מצוי בסכסוך הגיעו לבקר אותו למרות כל הרגשות הרעים שיש ביניהם. מדובר בבני פרץ מי שהיה המנהל האישי שלו ואיתי לוי הזמר המצליח אשר היה מיוצג על ידי החברה של אייל גולן במשך כמה שנים. מדובר בצעד מפתיע של שניהם.

כאמור אייל גולן, מתאבל כעת על אביו שהלך לעולמו בגיל 71 בעקבות סיבוכים של של מחלת הקורונה. כזכור בשנים האחרונות הם היו בנתק אחד מהשני בעקבות פרשת הקטינות. למרות זאת, אייל החליט לכבד את אביו בדרכו האחרונה, להגיע להלוויה שלו באופן חלקי ואף לקיים את מנהגי האבלות שכוללים לשבת שבעה על הנפטר. אייל עורך את השבעה באופן נפרד משאר בני משפחה והוא עושה זאת בביתו ברחובות.

וכך בזמן שהוא לא ציפה לביקור של בני פרץ ואיתי לוי, השניים החליטו בכל זאת לעשות את הצעד האצילי ולהגיע לביתו כדי לנחם אותו. מדובר בשני אנשים שהיו קרובים אליו במשך שנים, אנשים שאיתם הוא עבד במשך תקופה ארוכה. אבל הם הסתכסכו איתו, כל אחד מסיבות שונות. בשנים היפות שלהם, הזמר המצליח איתי לוי היה כל כך קרוב לאייל עד שהיו קוראים לו הבן השביעי של אייל או בן טיפוחיו של אייל.

ובני פרץ שהיה המנהל האישי של גולן והשותף העסקי שלו, הכיר את אייל גולן כמו את כף ידו. אך לאחר מספר שנים של שיתוף פעולה מוצלח התגלעו מחלוקות כספיות בין השניים שהובילו למאבק משפטי. ועם הזמר איתי לוי, הסיפור היה שונה, שם היה מדובר בזמר מתחיל שעשה את צעדיו הראשונים בתעשיית המוזיקה תחת כנפיו של אייל גולן, אבל ההצלחה המהירה שלו, גרמה לחיכוכים בין השניים עד שהם נאלצו להפריד כוחות במחיר של כמה מיליונים טובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן