אורטל בהלם! זאת החברה החדשה והפצצה של בן אל תבורי

מסתבר שבן אל תבורי כבר לא לבד יש לו חברה חדשה וזה נראה רציני, במיוחד לאחר שהוא גרם לה להסתבך עם צה"ל בעקבות מסיבת יום הולדת שהוא ארגן לכבודה בתקופת הסגר. כעת כשהוא נשאל עליה הוא מנסה לשמור על חשאיות בעקבות הסערות התקשורתיות שהיו לו במערכת היחסים הקודמת שניהל עם אורטל עמר.

אחרי שזה היה רק בגדר שמועות, אנחנו סוף סוף יכולים לאשר שמדובר במידע מאומת. לפורטל עומרי חיון הגיע מידע חדש שמצביע על כך שהשמועות על בת הזוג החדשה של בן אל תבורי נכונות. כזכור לפני כמה שבועות כתבנו לכם על כך שבן אל התחיל לצאת עם בחורה אלמונית נאת מראה מתל אביב. אבל לא היינו בטוחים אם מדובר בקשר רומנטי לטווח הארוך. אבל כעת אנחנו יכולים לאשר לכם שהשניים אכן נמצאים כבר בקשר רציני.

כן, אנחנו יודעים המילה רציני והשם בן אל לא יכולים להופיע יחד באותו משפט, כי מדובר בכשל לוגי אבל לפעמים בחיים מגיעים רגעים שיכולים ליצור שינוי של ממש. ואולי זאת הבחורה שתצליח להפוך את בן אל לבחור רציני. אז למי שלא יודע או לא זוכר, שכפי שפרסמנו בדיווח הקודם שלנו בנושא זה, לחברה החדשה של בן אל קוראים בר פרץ והיא בת 27 והיא עדיין משרתת בצבא.

אבל לא לדאוג זה לא שירות חובה אלא שירות קבע כי היא קצינה בדרגת סרן, מפתיע נכון? בן אל תבורי יוצא עם קצינה בצה"ל, מישהו ראה את זה בא? אנחנו מאמינים שלא, אבל ככל הנראה זה מה שבן אל צריך בשביל להפוך לבחור רציני. ואיך אנחנו יודעים שזו לא אפיזודה חולפת? ובכן בן אל ממש משתדל לא הזכיר אותה, כשנשאל בריאיון לאחרונה אם יש אישה חדשה בחייו הוא החליט לענות בצורה מאוד מתחכמת.

כלומר הוא פשוט אמר שיש בחייו כמה נשים ולא רק אישה אחת: "יש כמה בחורות בחיי. יש את אמא שלי ויש את אורטל שזו האמא של הילד שלי, סתם לא .יש את בר, כן".  האם בר תיפגע מכך? אנחנו מקווים שלא כי נראה שזה היה יותר ניסיון להימנע מלהזכיר אותה מאשר ניסיון להעביר לבר איזשהו מסר נסתר. יחד עם זאת מעניין לציין שהוא העדיף להזכיר קודם את אורטל לפני שהוא הזכיר את בר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן