עצוב! צפו בתמונות הקשות – אייל גולן יושב שבעה בביתו על אבא שלו שנפטר אתמול

לאחר שנים רבות של נתק בין אייל גולן לאבא שלו, מנסה הזמר לעכל את פטירתו של אביו בגיל 71 כתוצאה ממחלת הקורונה. וכעת הוא מקיים באופן פרטי בביתו את מצוות השבעה, לשם מגיעים מבקרים רבים כדי לנחם אותו ואת בני משפחתו על האובדן.

איילן גולן עובר שבוע מאוד קשה, לפני כמה ימים הוא גילה כי אשתו לשעבר אילנית התמודדה בשנה האחרונה עם קשיים גדולים בגידול ילדיהם המשותפים, ולפני חודשיים החלים מקורונה ורק אתמול אתמול הוא התבשר גם על כך שאביו הלך לעולמו בגיל 71 לאחר שנדבק בקורונה והיה מורדם ומונשם במשך שבוע. עבור אייל מדובר במצב מורכב במיוחד היות והיו לו יחסים מאוד מורכבים עם אבא שלו דני ביטון. אך לידי פורטל עומרי חיון הגיע דיווח על כך שלמרות הסכסוך בין השניים, אייל עדיין בחר לקיים את מצוות השבעה ואף הגיע לבת העלמין והקריא קדיש בחוץ.

כידוע ביהדות נדרש מקרובי משפחה בדרגה ראשונה לשבת שבעה ימים לזכרו של הנפטר לאחר הלוויה, והיו כאלה שהאמינו כי בעקבות הסכסוך של אייל גולן ואביו דני ביטון, אייל יתקשה לקחת חלק במצווה. אולם פורטל עומרי חיון חושף כי אייל בכל זאת בחר להשתתף במצווה הזו ולחלוק כבוד לאביו. כזכור בעקבות פרשת "משחקי חברה" בה שניהם היו מעורבים, אייל בחר לנתק את הקשר מאביו, אולם למרות זאת הוא עדיין נמצא בצער גדול בעקבות האובדן המשפחתי הגדול.

אבל זה לא הכל, לפי הדיווח שהתקבל במערכת אייל גם לקח חלק בהלוויית אביו. אם כי הוא ניסה לעשות זאת ככל הנראה בצורה לא גלויה. נראה שהוא אולי מנסה להתאמץ להסתיר את העובדה שהוא השתתף בלוויית אביו. יכול להיות שהוא חשש מכעס של המעריצות והציבור או שהוא בעצמו עדיין מרגיש כעסים כלפי אביו. לפי הדיווח שהתקבל, אייל הגיע לבית העלמין באור עקיבא רק כדי לקרוא את הקדיש על אביו.

אייל גם סירב להיכנס פנימה, לאחר שהוא הגיע למקום הוא ביקש מהרב לצאת אליו החוצה ויחד הם קראו את הקדיש על אביו. ומספר רגעים לאחר מכן אייל יצא משם וחזר אל ביתו מבלי להשתתף בטקס האשכבה. אך כפי שדיווחנו לכם בפתיחה, למרות המתחים הרבים שהיו בין אייל לאביו למרות הכל הוא החליט לשבת עליו שבעה והוא כרגע עושה את זה בצורה נפרדת בבית שלו ברחובות, לשם מגיעים האורחים כדי לנחם אותו על האובדן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן