בוגדת בג'וזי? נועה יונני חושפת: "התאהבתי ביהודה יצחקוב – לא שידרו שהתנשקנו"

לא תאמינו מי נמצא במחשבות של כוכבת האח הגדול, מדובר במישהו מפתיע במיוחד, וזה לא בן הזוג שלה מבית האח אלא מישהו אחר, החבר הכי טוב שלו. האם היא מתכננת לעשות צעד מפתיע בכיוון שלו או שהיא רק מנסה ליישר את ההדורים. לפורטל עומרי חיון נודע כי נועה יונני יצאה בכמה הצהרות מפתיעות על יהודה יצחקוב.

לא תאמינו איזו ידיעה מפתיעה הגיעה לידי פורטל עומרי חיון. לפעמים מגיעות למערכת ידיעות מאוד מפתיעות ואנחנו חייבים לשתף אתכם בזה. מסתבר שאחת המודחות האחרונות מתוכנית האח הגדול החליטה להביע תמיכה באופן פומבי במתמודד בלתי צפוי. ואנחנו מתכוונים לנועה יונני שהודחה לפני יומיים מבית האחד. לפי המידע שהגיע למערכת, מסתבר שנועה הצטרפה בוואטסאפ לקבוצת תמיכה ביהודה יצחקוב.

כן, אנחנו יודעים זה מאוד מפתיע. במיוחד לאחר שהיא עשתה כל מה שהיא יכלה כדי לקבל אהבה ממתמודד אחר של התוכנית, ג'וזי זירה. כנראה שאחרי שהיא יצאה מהבית, היא הבינה שבכלל מישהו אחר נמצא במחשבות שלה וזה החבר הטוב שלו יהודה יצחקוב. הדבר המעניין הוא שנועה לא הסתפקה בכך אלא אף כתבה הודעת תמיכה חמה ביהודה, הודעה שחשפה את הרגשות המפתיעים שיש לה ליהודה.

כנראה שבקבוצת הוואטסאפ התומכת הזו היא הרגישה חופשיה מספיק כדי לפרוק את הרגשות שיש לה אליו וזה מה שאפשר לה לפרגן לו בצורה כזו: "אני מתרגשת כפרה עליו. הוא עשה את החוויה כל כך טובה ונעימה". מעניין איך ג'וזי יגיב לדברים אלו לאחר שהוא ייצא מהבית, האם הוא ישמח לגלות שנועה כל כך התרגשה מהנוכחות של יהודה בבית האח הגדול? ואולי אפילו מאחורי כל זה מסתתרת אמת אחרת? אולי נועה פשוט מנסה להתחבב על המעריצים של יהודה.

כזכור במהלך השהייה בבית האח הגדול, נועה הייתה מעורבת בריב צעקני במיוחד בין שני החברים הטובים יהודה יצחקוב וג'וזי זירה. באותה תקרית ג'וזי התפרץ על יהודה לאחר שהיא לחשה לו משהו באוזן וכעת כאמור היא מפרגת ליהודה: "איזה כיף לי, אני כבר מתגעגעת אליו. אני רוצה להגיד לכם שמה שרואים בחוץ זה אפילו לא אחוז מהעוצמה המהפנטת שלו. הערכים, העקרונות, הגאונות שנוטפים ממנו. אני מתגעגעת אליו ברמות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן