הלם! פרשה נוספת! כוכב הסדרה "חזרות" מככב באתר פורנו לגייז בעירום מלא

כבר שבוע שני ברציפות שהסדרה "חזרות" מייצרת כותרות, הפעם על המוקד נמצא כוכב אחר של הסדרה, אודי פרסי שסרטון סקס שלו דלף לרשת ויוצר מבוכה רבה לשחקן ולגורמים בהפקה. כידוע הסדרה הופקה על ידי תאגיד השידור הציבורי. מה תגיד אגם (נינה) רודברג שתגלה על הסרט הלוהט?

שערורייה רודפת שערורייה, הסדרה "חזרות" של 'כאן 11' לא מפסיקה לתפוס את הכותרות בשבוע האחרון. לפני כמה ימים התפוצצה פרשת ארז דריגס וההדחה שלו מהתפקיד הראשי שגילם בסדרה וכעת מתפוצצת פרשה נוספת. לפורטל עומרי חיון הגיע מידע לפיו סרטון בו מככב אודי פרסי, שמגלם בסדרה "חזרות" את רעות דלף לרשת ועשה את דרכו לאתרי פורנו המיועדים לקהילה הגאה.

הסרטון הוא למעשה קטע מתוך הסרט "15 שנה" סרט שבמרכזו נמצאת מערכת יחסים רומנטית בין שני גברים, הסרט עוסק במשבר שחווה אחד הגברים לאחר שהוא מגלה שהידידה הכי טובה שלו נכנסה להיריון. זהו סרט דרמה שיצא לאקרנים בשנה שעברה, והשתתף בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה. הקטע שדלף לרשת זה חלק מהסרט בו מופיעים השחקנים בסצנה של סקס.

באותו סרט גילם אודי פרסי את בן זוגו הצעיר של גיבור הסרט אשר מתמודד עם משבר. הוא שיחק לצידו של עודד לאופולד שזכה לגלם את הדמות המרכזית. בעקבות הצלחת הסרט, אודי פרסי ועודד לאופולד זכו שניהם בפרס השחקן הטוב ביותר. וכעת הם סובלים ממבוכה רבה בעקבות השימוש שעושים אתרי הפורנו באותה סצנת הסקס מתוך הסרט, ונעשים כרגע מאמצים מצד ההפקה וגם מצד שניהם כדי לאתר מי שמנהל את אתרי הפורנו.

הם כמובן מאוד מוטרדים מהפצת הסרטון בפלטפורמות מהסוג הזה והם מעוניינים להסיר את הסרטון במהירות. אך כרגע הם עדיין לא הצליחו לאתר את זהותם של בעלי האתר. כאמור זו היא השערורייה השנייה שנגרמת לסדרה "חזרות" השבוע לאחר ההדחה של השחקן הראשי של הסדרה, ארז דריגס מצילומי העונה השנייה. נקווה שבזה יסתיימו הצרות של הסדרה "חזרות" אחרת זה כבר ייהפך לסוג של קללה. צפו בתמונות – אזהרת עירום!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן