הלם! אחרי הגירושים המכוערים – תכירו את הגבר החדש של ג'קי אזולאי

אם מישהו היה שואל את ג'קי אזולאי לפני חמש שנים איפה היא מתכננת להיות בשנת 2021, לא בטוח שהיא הייתה מצליחה לתת לו תשובה מדוייקת. כוכבת הריאליטי ג'קי נודעה בזכות האימפולסיביות האמיצה שלה שלעתים קרובות גם מסבכת אותה בצרות אך התכונה הזו גם מסייעת לה לקבל החלטות קשות וביניהן גם ההחלטה על הניתוח הפלסטי.

איזה שינוי מטורף עברה השפית המוכשרת ג'קי אזולאי בשנים האחרונות, זה נראה כאילו היא עוברת תהליך שינוי שבו הגולם הופך לפרפר. בתקופה האחרונה היא הספיקה לעבור תהפוכות שאנשים רגילים חווים בעשר שנים. זה התחיל בשינוי גדול של התספורת שלה לאחר שהחליטה להוריד את הפאה שהיא נהגה לחבוש בגלל הרקע הדתי שממנו היא הגיעה. זה המשיך עם שינוי הסטטוס הזוגי שלה והגירושין מבעלה ישראל אזולאי. ונגמר בניתוח להגדלת חזה.
האם כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי מתכוונת להפוך לשוברת לבבות? לפורטל עומרי חיון נודע שג'ק החליטה לעבור שינוי של ממש והיא עשתה ניתוח להגדלת החזה שלה. את ההחלטה על כך היא קיבלה בעקבות משטר הדיאטה שהיא גזרה על עצמה שגרם לה להשיל מספר קילוגרמים לא מבוטל, כתוצאה מכך לדעתה של ג'קי החזה שלה היה נראה קטן מדי והיא החליטה להגדיל אותו. כעת מדובר בגרסה שונה מאוד של אותה ג'קי שהכרתם שנהגה לחבוש פאה במקומות ציבוריים.

את זה שהיא הפסיקה ללבוש את הפאה שלה היא עשתה עוד בזמן שהיא הייתה נשואה, אז אף אחד עוד לא חשד שבקרוב היא תחליט על הפרדת כוחות מבן זוגה. במיוחד כאשר היא אמרה על בעלה את הדברים הבאים: "הוא מטורף לי על הצורה. אני יכולה ללכת איך שאני רוצה זה לא מפריע לו". כזכור היא וישראל היו ביחד 15 שנים והביאו לעולם 4 ילדים אבל כל זה לא עזר להם לשמור על החבילה והם נאלצו להפריד כוחות

אפשר להגיד שהגירושים שלהם התנהלו בתקשורת, זכור במיוחד הריאיון המשותף שלהם אצל איילה חסון, אז ג'קי השמיעה הערות פוגעניות כלפי בעלה על כך שהיא מרוויחה יותר ממנו וישראל סיפר שהוא עזב את הבית כי הוא היה צריך זמן לעצמו. וכעת לאחר שג'קי עברה את הניתוח הזה והיא השלימה את המהפך העצום שהיא עברה, האם היא תסכים לקבל אותו בחזרה? או שמישהו אחר נמצא על הכוונת שלה? אנחנו בטח נגלה את זה בקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן