מתגעגע? אייל גולן בהצהרה דרמטית על אילנית לוי – האם הם חוזרים?!

אילנית לוי החליטה לספר על הקשיים שלה עם הילדים והיא לעשות זאת בתוכנית שלה בווידוי חושפני על חייה המשפחתיים, לאחר שאייל גולן ראה את זה הוא לא הצליח להתעלם והוא החליט להעביר לה מסר שמחמם את הלב. לאורך כל דבריו הוא לא הפסיק להרעיף עליה מחמאות. מה תגיד על כך דניאל גרינברג?

האם אי פעם חשבתם עד כמה זה קשה להיות הורים? אנחנו יודעים שלא כל הקוראים שלנו הם הורים, אבל עדיין אנחנו חושבים שניתן לדמיין עד כמה זה קשה להיות הורים ואנחנו לא מתכוונים למקרים מסובכים, של ריבים משפחתיים סכסוכים וטרגדיות אלא למשפחות רגילות. אז כן מסתבר שגם במשפחות כאלה זה מאתגר להיות הורים. וזה בדיוק מה שמרגישה אילנית לוי, אבל למזלה היא לא נמצאת לבד בסירה הזאת ואייל גולן דאג להזכיר לה את זה.

כזכור אילנית לוי הייתה אשתו הראשונה של אייל גולן ויש להם שני ילדים משותפים, שנמצאים כבר בגיל ההתבגרות: ליאם וליאן. לאחרונה סיפרה אילנית בתוכנית שלה ובפוסט באינסטגרם את הקשיים שהיא חוותה כאימא: "כבר שנה שאני מסתובבת בבית כמו שעון דובר של הילדים, מתי מתחיל השיעור בזום? ומתי צריך להגיש את העבודה? מה המערכת לשבוע הבא? ככה רוב היום אני רודפת אחרי הילדים".

הקשיים שעליהם היא סיפרה הם דומים למעשה להמון קשיים אותם חוות משפחות רבות בישראל בעקבות משבר מגפת הקורונה שגרם לכך שמשפחות היו צריכות לבלות חודשים ארוכים סגורים בבית ביחד עם הילדים כאשר תוך כדי כך הם נדרשים גם לעבוד וגם לסייע לילדים ללמוד וזאת הייתה מציאות מאתגרת. ואילנית החליטה לשים סוף לניסיון הזה להיות ההורה המושלם והיא החליטה להכריז על עצמה שהיא אימא לא מושלמת. וזה בסדר גמור.

לאחר שאייל גולן צפה בקטע וקרא את מה שהיא כתבה באינסטגרם הוא לא הצליח להישאר אדיש לכך והחליט להשמיע את תגובתו: "אילנה ריגשת אותי כל כך, אין ספק שאף אחד אף פעם לא בא מוכן לגמרי לדבר הזה שנקרא הורות, ונראה שאף אחד לא מושלם בזה, גם אם הוא מאוד ירצה להיות או להראות. מה שבטוח שאת האמא המדהימה שאני באופן אישי יכולתי לבקש עבור הילדים הגדולים שלי. והיית עמוד התווך עבורם ועבורי בשנים שאני עדיין לא למדתי איך להיות האבא שהיום אני מרגיש ויודע שתמיד חלמתי להיות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן