בגלל לה הוא פרש? הבת של דרור קונטנטו חושפת הכל במכתב פתוח

האם זה המכתב שגרם לדרור לפרוש? קבלו את המכתב האישי שכתבה לו הבת הקטנה שלו: "אני שולחת לך חיזוקים מרחוק וגאה להגיד שאני הבת שלך! שומעת את השיר שלנו בלי הפסקה ותמיד יודעת שבעולם שלי אתה עומד בפתח." השגנו את תוכן המכתב שריגש את דרור קונטנטו, תכינו את הממחטות.

וואו זה ממש מרגש, הבת הקטנה של אחד מהמתמודדים הוותיקים בבית האח גדול כתבה מסר אישי לאבא שלה וקצת אחרי הוא פרש מהריאליטי – האם זאת הסיבה? לפורטל עומרי חיון הגיע מידע כי המתמודד דרור קונטנטו סוף סוף זכה לקבל הקדשה אישית מהבית. זה לא קל להיות כל כך הרבה זמן בבית האח הגדול מנותק מכל מי שאוהב אותך, מבלי לדעת מה הם חושבים עליך. וכשמדובר במישהו שיש לו ילדים קטנים זה קשה שבעתיים.

וזה בדיוק מה שעבר על דרור קונטנטו שלא שמע מהבת הקטנה שלו, שילת כבר כמה חודשים, אך לשמחתו בימים האחרונים הנתק הגיעו לסיומו לאחר שהבת שלו בת ה-13, החליטה לשלוח לו מכתב ולפרסם את תוכנו ברשת החברתית. שם החיבה שדרור העניק לבת שלו הוא שושו וזאת גם הכותרת של הפוסט: "שושו במכתב אישי לאבא". וכך היא כתבה: "כבר חודשיים שאתה רחוק ואני מסתכלת עלייך במסך. עוברת על התמונות והסרטונים שצילמנו רגע לפני שנכנסת לבית האח."

כלומר היא ממש מתגעגעת, וזה בדיוק מה שהיא כותבת: "אני מתגעגעת אליך המון ולא מפסיקה להיות גאה בך לרגע אחד! אתה בדיוק מי שאתה ובדיוק כמו שכולם מכירים אותך. אבא אני שולחת לך חיבוק גדול ומזכירה לעצמי כל הזמן שלא נשאר עוד הרבה". זה באמת מאוד מרגש עבור לשמוע דברים שכאלה מהבת הקטנה שלו. עוד היא הוסיפה:"אבא, אני שולחת לך חיבוק גדול ומזכירה לעצמי כל הזמן שלא נשאר עוד הרבה".

כזכור לפני מספר שבועות דרור התאכזב מאוד מההפקה לאחר שהיא אפשרה לתום חיימוב לקבל מכתב אישי מהבית בעוד הוא לא זכה לקבל דבר. וכעת הוא סוף סוף מקבל את מה שהוא חלם עליו מכתב אישי מהבת שלו. שגם שולחת לו הבטחה אישית: "אני מבטיחה לך שברגע שאתה חוזר, אני לא מפסיקה לחבק אותך ולמלא אותך בנשיקות. התגעגעתי אליך כל כך אבל עדיין לא מספיק בשביל שתחזור".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן