אחרי פרשת החזה החשוף: השערוריה החדשה של אופירה אסייג

בימים האחרונים אופירה אסייג חווה מחדש את סערת אייל גולן, כל זאת בגלל ביקורת אותה השמיעה התוכנית בעקבות ההסתבכות של כוכב התוכנית "חזרות" עם מספר נשים שמאשימות אותו ביחס פוגעני כלפיהן. בעקבות אותה ביקורת שהשמיעה הגולשים טוענים שאופירה מתנהלת בצביעות כי היא יכלה להילחם בתופעה הזאת בעבר ובחרה להתעלם מכך. 

בימים האחרונים, מושמעת ברחבי הרשת ביקורת רבה כנגד מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג. האישה החזקה של עולם התקשורת מואשמת בכך שהשתיקה שלה בפרשת אייל גולן והקטינות הייתה זו שהובילה לכך שיהיו עוד מקרים רבים של הטרדות נגד נשים. כשהכוונה העיקרית של המבקרים היא על התפוצצות הפרשה החדשה של כוכב הסדרה "חזרות" ארז דריגס והעדויות על ההטרדות.

הביקורת מגיעה לאחר שאופירה אסייג דיברה בתוכנית שלה על הפרשה החדשה שמזעזעת את תאגיד השידור הציבורי שהיה אחראי על הפקת הסדרה "חזרות". כאמור בימים האחרונים הצטברו עדויות רבות על כך שכוכב התוכנית ארז דריגס, היה מעורב בשורה של תקריות פוגעניות כלפי נשים. בעקבות זאת אופירה החליטה להתייחס לפרשה ואמרה שמדובר באנשים מאוד חולים ושיש בעיה של אכיפה בגלל העונשים הקלים.

 

כלומר אופירה מאמינה שהבעיה נמצאת בחוק, או יותר נכון במערכת המשפט. לאחר שהיא אמרה זאת חלק מהצופים נזכר בדרך שבה היא הגנה על אייל גולן בפרשת הקטינות. למי שלא זוכר מה היה שם בדיוק, נזכיר שמדובר בפרשה שנקראה פרשת משחקי החברה, בה אייל גולן הואשם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. בסופו של דבר התיק נגד אייל גולן נסגר והוא לא הועמד לדין.

כאמור בזמן שהוא היה חשוד, אופירה הגנה עליו ואמרה: "אין מוסרי כמותו. הוא אמר לא היה ולא נברא ואני מאמינה לו". ולאחר ששודר התחקיר של גיא מרוז ואורלי וילנאי שעסק בפרשה של הקטינות היא כתבה כך: "אייל גולן בנאדם טוב, חבר, תורם בסתר ובגלוי והזמר הכי טוב במדינה והתיק נגדו נסגר, גם במשטרה וגם בפרקליטות. אייל הכחיש את הסיפורים שלו בכתבה ואני מאמינה לו". וכעת לאחר שהיא השמיעה ביקורת בתוכנית שלה כנגד ארז דריגס, חלק מהצופים לא שכחו לה את זה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן