אבא של אייל גולן מת בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה

דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה, כך מסרה הבוקר (ראשון) בתו, מאיה גולן, בחשבון האינסטגרם שלה. ביטון בן ה-71 אושפז לפני כשבוע בטיפול נמרץ לאחר שנדבק בנגיף, ולבסוף הכריעה אותו המחלה.

כחודשיים אחרי שאייל גולן נדבק והחלים מקורונה – הזמר איבד קרוב למחלה: אביו, דני ביטון בן ה-71, מת כתוצאה מסיבוכים של הנגיף שגרם למגיפה עולמית. ביטון, אושפז לפני כשבוע בבית החולים הלל יפה בחדרה כשבהמשך הורדם והונשם, אך בסופו של דבר נפטר במקום. על פי מקורבים, ביטון לא היה מחוסן לקורונה וככל הנראה נדבק בביתו, כתוצאה ממפגש עם קרובת משפחה.

בסטורי שפרסמה באינסטגרם כתבה מאיה גולן: "ברוך דיין האמת. ת.נ.צ.ב.ה. מועד הלוויה יעודכן בהמשך" וצירפה את מודעת האבל. נציין כי הזמר אייל גולן ניתק את הקשרים עם אביו לאחר שזה נחשד והורשע בעבירות מין בקטינות לפני מספר שנים ואף ריצה בשל כך עונש מאסר.

יחסי האב והבן ידעו עליות ומורדות במשך השנים לאחר שגולן גדל עם אמו ומשפחתה במנותק מאביו לאורך רוב שנות ילדותו ונערותו, והתנתקו סופית לאחר ההרשעה בפרשת הקטינות. אייל אפילו שינה בתועדת הזהות שלו את השם בשביל להתכחש לקשר עם האבא. האם אייל יגיע להלווייה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן