מסתמן: המשטרה תפתח בחקירה נגד ארז דריגס כוכב "חזרות"

משטרת ישראל שוקלת לפתוח חקירה נגד כוכב "חזרות" – שוב הרשת גועשת ורועשת בעקבות טענות על הטרדות מיניות התנהגויות פוגעניות כלפי נשים, הפעם על המוקד נמצא כוכב הסדרה "חזרות" אשר נאלץ להתמודד עם כל אותן טענות וההשלכות החמורות של מעשיו לכאורה. פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם בפרטים האחרונים של הפרשה. מדובר בסוג של רעידת אדמה בתעשיית הבידור הישראלית.

אנחנו בהלם, בחיים לא חשבנו ששחקן כמוהו יכול להסתבך בפרשה כזאת, אנחנו מתכוונים לשחקן והתסריטאי ארז דריגס, שכיכב לאחרונה על המסך שלכם בסדרת המופת "חזרות" מסתבך. לפורטל עומרי חיון נודע שלאחר הטענות נגד ארז שוקלים גורמים במשטרת ישראל לפתוח בחקירה נגד הכוכב. בימים האחרונים מצטברות עדויות רבות על כך שארז דריגס היה מעורב בשורה של תקריות פוגעניות כלפי נשים. כל זאת נודע לאחר שתחקיר שבוצע עליו התפרסם בימים האחרונים באחד מהאתרים ברשת. וכעת גם התפרסם כי בעקבות הסערה התקשורתית הוא עומד לסיים את דרכו בסדרה "חזרות".

באותו תחקיר נכתב כי מי שלמעשה חשפה את הפרשה היא העיתונאית אופיר סגרסקי שכבר לפני מספר שבועות עדכנה את העולם בחשבון הפייסבוק שלה כי הכוכב הראשי של "חזרות", הטריד אותה בעבר לאחר ששלח לה הודעות בעלות אופי מיני או "סליזיות" כפי שהיא הגדירה אותן. לטענת אופיר היא ביקשה ממנו להפסיק לעשות זאת אולם  הוא לא הקשיב לה והמשיך לשלוח לה את אותן הודעות. בהודעות שפורסמו כתב ארז לנערה בת 17: "את רק תרוויחי אם אאונס אותך".

"יש מצב שקצת קשה לי להפריד בין הדמות לאדם בגלל הודעות סליזיות שדריגס היה שולח לי פעם ללא התחשבות במסר הברור שלי, שזה לא מתאים" כך היא כתבה בפוסט המקורי. מסתבר שזו הייתה יריית הפתיחה לסערה החדשה שמלהיטה את הרוחות ברשתות החברתיות בימים האחרונים. וכעת מצטברות עדויות נוספות מנשים שטוענות שסבלו מהקשר שניהלו עם דריגס. בעקבות זאת החליטה סגרסקי לפרסם פוסט נוסף ולהגדיר את התנהגותו של השחקן כהטרדה מינית של ממש.

והיא אף פרסמה הדגמה של חלק מהתלונות שנשלחו לתיבת ההודעות שלה בפייסבוק מנשים שונות שניהלו אינטראקציה מסויימת עם דריגס, בצילום המסך שהיא פרסמה, ניתן היה להבחין בתלונות של אותן נשים על דפוס פעולה דומה של שליחת הודעות. וכעת מתברר שהוא עומד להינזק מאוד בעקבות הפרשה הזו, כי בתאגיד השידור הציבורי "כאן" זימנו אותו לשיחה בה הוא עודכן על כך שהוא סיים את דרכו בסדרה "חזרות". אז האם המשטרה תעצור בקרוב את השחקן המפורסם? נמשיך לעדכן.

מוקדם יותר היום פירסמה השחקנית נועה קולר פוסט באינסטגרם וגינתה את חברה ליצירה ובן זוגה לשעבר. "פגיעה מינית היא דבר קשה מאוד שאני מגנה בכל תוקף. הלב שלי כואב על הנפגעות. ארז התנהג התנהגות פסולה ואלימה שלא הייתי מודעת אליה. הפרטים שנחשפו שברו אותי, זה לא ארז אני מכירה, ואני עדיין מתקשה לעכל. אני מעודדת נשים וגברים שנפגעו, לדבר ולחשוף את המקרים והטראומות. השינוי שקורה הוא שינוי מבורך וחשוב מאוד. הוא חשוב לי באופן אישי כשאישה וכאמא. אני חושבת שחשוב שארז לוקח אחריות מלאה על מעשיו בעבר ומטפל בעצמו כבר שנים רבות, כדי שלא יהיו עוד נפגעות. אני רוצה להאמין שאדם יכול לשנות את דרכיו, ויחד עם זאת אני לא יודעת אם יש ומהי הדרך להקל על הנפגעות".

בעמוד "פוליטיקלי קוראת" שחשף את הפרשה ביקרו את ארז גם על השד העדתי שהפך את השחקן המזרחי לבוגד ועם בעיות מין ואותו לסתם דוש תל אביבי. כך נכתב: "ים של תגובות, משחקנים ושחקניות חלקם ניסו להכחיש את התופעה, אחרים קבלו על הטייפ קאסט הבעייתי הקבוע אליו הם מלוהקים. ואני כמכורה קשה של חזרות, מתענה עכשיו בידיעה שיוצר הסדרה בידיעה ברורה על מעשיו (כבר סיפר על עצמו בראיון שהיה "סליזי") כתב דמות מופתית בצלמו ובדמותו, עופר מרציאנו, השחקן הסוטה הבעייתי והמטרידן עם השם שאיש לא יכול להתכחש למוצאו, לדמות הזו לוהק שחקן עם שם ומניירות מזרחיות, איתי תורגמן. לא סתם דמות חסרת צבע ואיפיון. דמות מדוייקת וספציפית. גבר מרוקאי צעיר ושטוף זימה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן